به گزارش تابناک قم، سيدرضا طباطبايي با اشاره به برنامه ريزي هاي صورت گرفته براي اجراي طرح رقابت براي خدمت اظهار كرد: رضايتمندي و اعتماد مردم به نظام اسلامي، مهم ترين سرمايه نظام و نعمت ارزشمندي است كه همواره بايد قدردان آن بود و در جهت حفظ و صيانت از آن تلاش كرد.
وي با بيان اين كه ارتباط و ديدارهاي چهره به چهره مردم با مسؤلان، سبب تقويت اين اعتماد مي شود، خدمت صادقانه به مردم را مهم ترين وظيفه مسؤلان عنوان و خاطرنشان كرد: بررسي مسائل، مشكلات و مطالبات مردم توسط مجموعه هاي دولتي، در راستاي رهنمودها و توصيه هاي رهبر معظم انقلاب و از سياست هاي اصلي دولت تدبير و اميد محسوب مي شود.
طباطبايي با اشاره به اجراي طرح رقابت در خدمت، هدف از اجراي اين طرح را فراهم كردن زمينه هاي دسترسي آسان و بي واسطه مردم به مسؤلان و تقويت فرهنگ پاسخگويي در ادارات برشمرد و گفت: اين طرح براي نخستين بار و با مشاركت و همكاري روابط عمومي استانداري، ستاد نماز جمعه قم و دستگاه هاي دولتي استان از جمعه اين هفته (سوم دي ماه) در قم كليد مي خورد.
وي به جزييات اين طرح اشاره و تصريح كرد: در قالب اين طرح روزهاي جمعه هر هفته و به هنگام اقامه فريضه نماز عبادي سياسي جمعه، مسؤلان يكي از دستگاه هاي دولتي استان به اتفاق معاونين و كارشناسان در محل مصلاي قم مستقر شده و پاسخگويي سؤالات، مشكلات و درخواست هاي مردم و نمازگزاران خواهند بود.
مديركل روابط عمومي استانداري قم ضمن تقدير از همكاري ائمه محترم جمعه و مسؤلان ستاد اقامه نماز جمعه قم، به استقبال مديران استان از طرح رقابت در خدمت اشاره كرد و افزود: مسؤلان اداره كل ثبت احوال استان قم به عنوان اولين دستگاه، از ساعت 10 الي 11 روز جمعه سوم ديماه در ميعادگاه نماز جمعه قم، پاسخگوي مشكلات مردم خواهند بود.