مديركل روابط عمومي استانداري قم از اجراي طرح رقابت در خدمت در قم خبر داد و گفت: اين طرح براي اولين بار و با همكاري روابط عمومي استانداري، ستاد نماز جمعه قم و دستگاه هاي دولتي استان و با هدف دسترسي آسان و بي واسطه مردم با مسؤلان و تقويت فرهنگ پاسخگويي اجرا مي شود.
کد خبر: ۳۴۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 21 December 2016
به گزارش تابناک قم، سيدرضا طباطبايي با اشاره به برنامه ريزي هاي صورت گرفته براي اجراي طرح رقابت براي خدمت اظهار كرد: رضايتمندي و اعتماد مردم به نظام اسلامي، مهم ترين سرمايه نظام و نعمت ارزشمندي است كه همواره بايد قدردان آن بود و در جهت حفظ و صيانت از آن تلاش كرد.

وي با بيان اين كه ارتباط و ديدارهاي چهره به چهره مردم با مسؤلان، سبب تقويت اين اعتماد مي شود، خدمت صادقانه به مردم را مهم ترين وظيفه مسؤلان عنوان و خاطرنشان كرد: بررسي مسائل، مشكلات و مطالبات مردم توسط مجموعه هاي دولتي، در راستاي رهنمودها و توصيه هاي رهبر معظم انقلاب و از سياست هاي اصلي دولت تدبير و اميد محسوب مي شود.

طباطبايي با اشاره به اجراي طرح رقابت در خدمت، هدف از اجراي اين طرح را فراهم كردن زمينه هاي دسترسي آسان و بي واسطه مردم به مسؤلان و تقويت فرهنگ پاسخگويي در ادارات برشمرد و گفت: اين طرح براي نخستين بار و با مشاركت و همكاري روابط عمومي استانداري، ستاد نماز جمعه قم و دستگاه هاي دولتي استان از جمعه اين هفته (سوم دي ماه) در قم كليد مي خورد.

وي به جزييات اين طرح اشاره و تصريح كرد: در قالب اين طرح روزهاي جمعه هر هفته و به هنگام اقامه فريضه نماز عبادي سياسي جمعه، مسؤلان يكي از دستگاه هاي دولتي استان به اتفاق معاونين و كارشناسان در محل مصلاي قم مستقر شده و پاسخگويي سؤالات، مشكلات و درخواست هاي مردم و نمازگزاران خواهند بود.

مديركل روابط عمومي استانداري قم ضمن تقدير از همكاري ائمه محترم جمعه و مسؤلان ستاد اقامه نماز جمعه قم، به استقبال مديران استان از طرح رقابت در خدمت اشاره كرد و افزود: مسؤلان اداره كل ثبت احوال استان قم به عنوان اولين دستگاه، از ساعت 10 الي 11 روز جمعه سوم ديماه در ميعادگاه نماز جمعه قم، پاسخگوي مشكلات مردم خواهند بود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار