دیانتی : این افراد به دلیل ضرر و زیان وارد شده به محیط زیست به پرداخت هشت میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند که این مبلغ از آنها اخذ و به حساب اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد واریز شد.
کد خبر: ۳۴۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 21 December 2016
رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران گفت: 2 شکارچی متخلف در زیستگاه‌های حیات وحش این شهرستان در محدوده چمشیر و لیشتر شناسایی و دستگیر شدند.
عبدال دیانتی نسب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مأموران حفاظت محیط زیست گچساران این شکارچیان متخلف را در مناطق شکارممنوع در نزدیکی سد چمشیر و بخش لیشتر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع دادند.
وی بیان کرد: چهار قطعه لاشه تیهو از این شکارچیان کشف شد.
دیانتی نسب تصریح کرد: این افراد به دلیل ضرر و زیان وارد شده به محیط زیست به پرداخت هشت میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند که این مبلغ از آنها اخذ و به حساب اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد واریز شد.
وی با اشاره به کمبود نیروی محیط بان از دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هر نوع تخلف مراتب را به محیط زیست گزارش دهند.
دیانتی نسب گفت: سه پاسگاه محیط بانی با 10 محیط بان در حال حاضر کار صیانت از مناطق حفاظت شده گچساران را به عهده دارند که حداقل باید این میزان 2 برابر وضعیت موجود باشد.
کبک، تیهو، گرگ، خرس، کل و بز از مهم‌ترین گونه‌های حیات وحش در زیستگاه‌های گچساران است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار