رئیس هیئت سوارکاری استان فارس با اشاره به برگزاری جشنواره ملی «زیبایی اسبان اصیل ایرانی» با حضور رئیس و دبیر فدراسیون سوارکاری کشور در این استان گفت: ۱۸۰ رأس اسب نژاد ترکمن و دره‌شوری در این جشنواره شرکت کرده‌اند.
کد خبر: ۳۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ 13 May 2015

تابناک فارس:شاپور طفیونی گفت: جشنواره کشوری «زیبایی اسبان اصیل ایرانی» 23 تا 26 اردیبهشت‌ با حضور رئیس و دبیر فدراسیون سوارکاری کشور در باشگاه سوارکاری پارس کیلومتر 42 جاده شیراز - سپیدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور اسبان نژاد ترکمن و دره‌شوری در این جشنواره افزود: 23 تا 24 اردیبهشت‌ جشنواره اسبان نژاد ترکمن و 25 و 26 اردیبهشت‌ جشنواره اسبان نژاد دره‌‌شوری برگزار می‌شود.

رئیس هیئت سوارکاری استان فارس با بیان اینکه داوران این جشنواره از استان فارس و کرمان هستند، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 180 اسب در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند که 70 رأس آن از نژاد ترکمن و مابقی از نژاد دره‌شوری هستند.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این جشنواره 24 اردیبهشت‌ ساعت 18 در سالن سرپوشیده باشگاه سوارکاری پارس برگزار می‌شود، متذکر شد: مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان جشنواره نیز 26 اردیبهشت‌ با حضور رئیس و دبیر فدراسیون در همان باشگاه برگزار می‌شود.

طفیونی با اشاره به حضور اسبان از سراسر کشور در این جشنواره گفت: 35 رأس اسب ترکمن و 57 رأس اسب دره‌شوری از استان فارس در این جشنواره حضور دارند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
میگن اسب های (اشکذر) تو استان (یزد) هم خیلی قشنگ و نازه!
کسی چیزی میدونی درین باره!؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار