نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:
تابناک: نایب رئیس اول اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان گفت: افزایش مالیات سبب تعمیق رکود در کشور می‌شود.
کد خبر: ۳۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴ 13 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمود اسلامیان پیش از ظهر امروز در آئین تجلیل از رئیس و اعضای هیئت رئیسه دوره هفتم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان اظهار کرد: بزرگ‌ترین نقطه قوت دولت تدبیر و امید عقل‌گرا بودن آن است.

وی با بیان اینکه ایران بعد از دوره حکومت شاه عباس صفوی تاکنون اینگونه قدرتمند نشده بود، افزود:‌ این موضوع را از مصاحبه‌های رئیس جمهور آمریکا به راحتی می‌توان دریافت.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان ادامه داد: انتظار ما از دولت‌مردان ارزش گذاشتن بر کارآفرینی و همچنین حمایت از کارآفرینان است.

وی با بیان اینکه فراهم شدن شرایط مطلوب برای کارآفرینان بخشی از مشکلات این صنف را حل می‌کند، گفت: خوشبختانه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی در اصفهان به خوبی مدیریت می‌شود.

اسلامیان مسئولیت بروز تورم و رکود در اقتصاد کشور را دولت دانست و اظهار کرد: کل نقدینگی ایران از زمانی که پول چاپ شده بود تا سال 83، 68 هزار میلیارد تومان بوده است.

وی تصریح کرد: در هشت سال بعد میزان نقدینگی کشور به 400 هزار میلیارد تومان رسید.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه هزینه خروج از رکود و تورم را باید مرجع ایجادکننده آن بدهد، ادامه داد: در غیر این صورت از وضعیت موجود عبور نمی‌کنیم.

وی با اشاره به انبار هزاران تُن فولاد در کارخانه‌های کشور اظهار کرد: بانک‌ها و کارآفرینان قادر به حل مشکل رکود نیستند و این معضل باید به سرعت رفع شود.

اسلامیان خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن دولت یازدهم امید من برای حل مشکلات بخش صنعت بیشتر شده، اما این موضوع نیازمند افزایش اختیارات استانداران برای رفع موانع و مشکلات است.

وی افزود: مالیات یک ابزار برای درآمدزایی دولت قلمداد می‌شود، اما در هیچ کجای دنیا در شرایط رکود و تورم مالیات‌ها افزایش نمی‌یابد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار