اخبار ورزشی استان فارس
آمار خوب شهید چمران لارستان در نیم فصل اول/شاغلام اعتصاب فجر را سرکوب کرد/ بانوان فارس باختند/ ارژن با شکست شروع کرد /تیم ملی بولینگ در شیراز اردو زد
کد خبر: ۳۴۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹ 23 December 2016
آمار خوب شهید چمران لارستان در نیم فصل اول
تابناک فارس:بیشترین برد: شهید چمران لارستان با ۶ برد
بیشترین گل‌ زده: شهید چمران لارستان با ۱۸۰ گل‌ زده/بهترین تفاضل گل: شهید چمران لارستان ۵۴+/بیشترین امتیاز: شهید چمران لارستان با ۱۲ امتیاز/کمترین گل خورده: شهید چمران لارستان با ۱۲۶ گل خورده
 
شاغلام اعتصاب فجر را سرکوب کرد
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با بازیکنان اعتصاب کننده تیمش برخورد شدیدی کرد.غلامحسین پیروانی در خصوص این اتفاق عنوان کرد: کسی می‌گوید سر تمرین نمی‌آیم، نباید بیاید. اگر مرد حرفی را می‌زند باید پای حرفش بایستد. تمام بازیکنان در تمرین حضور دارند. دو نفر از مقصران اصلی این اعتصاب را اخراج کردم و با سایر بازیکنان متخلف هم به شدت برخورد خواهم کرد.
 
بانوان فارس باختند
در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان کشور تیم پارس شیراز برابر دانشگاه آزاد تن به شکست داد.بانوان شیرازی در این رقابت با شکست برابر حریف خود سومین باخت این فصل از مسابقات را تجربه کردند و با سه امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.
 
ارژن با شکست شروع کرد
تیم ارژن شیراز دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور را با شکست سنگین مقابل تاسیسات دریایی آغاز کرد.ارژن شیراز که بازی را با نتیجه پرگل ۸ بر ۳ به تاسیسات دریایی واگذار کرد با ۱۷ امتیاز در رده نهم جدول ۱۴ تیمه لیگ برتر قرار گرفت.
 
تیم ملی بولینگ در شیراز اردو زد 
اردوی آمادگی تیم ملی بولینگ پیوند اعضا کشور با حضور 18 ورزشکار و در دو بخش آقایان و بانوان در شیراز برگزار شد.
محمد هادی خشنودی سرمربی تیم ملی بولینگ، اظهار داشت: این اردو با هدف آموزش و تمرین بازیکنان تیم ملی و انتخاب نفرات برتر برای شرکت در مسابقات جهانی تیرماه 96 اسپانیا برگزار شده است.
وی افزود: در این اردو ورزشکارانی از استانهای تهران، قم ، اصفهان ، البرز و فارس به مدت 5 روز در شیراز و در سالن بولینگ مجتمع خلیج فارس برگزار گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار