کد خبر: ۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶ 08 February 2015

به گزارش تابناک تهران، نعمت الله ترکی که برای افتتاح آغاز عملیات گاز رسانی  به شش روستای شهرستان های فیروزکوه و دماوند به منطقه سیدآباد سفر کرده بود، با اشاره به فرصت تعیین شده برای شرکت تامین ماسه ریخته گری برای خروج از شهر فیروزکوه اظهار داشت: بازدیدهای میدانی انجام شده طی هفته گذشته نشان داد علی رغم عمل به تعهدات از سوی دولت و دستگاه های دولتی برای انتقال این شرکت و در اختیار گذاشتن امکانات، عملاً هیچ کار خاصی از سوی مدیران و اعضای هیأت مدیره شرکت انجام نشده است.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران تصریح کرد: با این شرایط تنها راه باقی مانده برخورد جدی با مدیران شرکت است؛ چرا که با وجود انجام همه تعهدات از سوی دولت، نیت اعضای هیأت مدیره آن بر انجام خدمت و خروج کارخانه از شهر نیست.

وی تاکید کرد:هم اینک یک فرصت سه ماهه برای اجرای عملیات جابجایی شرکت در نظر گرفته شده و قطعاً پس از پایان این مدت با اخذ حکم قضایی نسبت به تعطیلی و پلمپ آن اقدام خواهد شد.

ترکی با بیان اینکه موضوع سلامت مردم مهمتر از تولید و بقای شرکت تامین ماسه ریخته گری است، خاطرنشان کرد:در صورت تعطیلی شرکت، مطابق بیمه بیکاری تمامی حقوق و مزایای کارگران آن پرداخت خواهد شد.

شرکت تامین ماسه ریخته گری فیروزکوه بزرگترین شرکت از این دست در سطح خاورمیانه است که از سال 1353 آغاز به فعالیت کرده و هم اینک، بیش از 170 نفر از اهالی بومی بطور مستقیم و صدها نفر دیگر بطور غیر مستقیم از محل عواید و درآمدهای آن ارتزاق می کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار