معاون حمل و نقل و ترافیک مدیریت شهری جنوب‌غرب تهران به جهت کاهش تصادفات منجر به فوت در سال گذشته مورد تقدیر قرار گرفت.
کد خبر: ۳۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸ 13 May 2015
به گزارش فارس در جریان نشست سراسری فرماندهان پلیس راهور مناطق 22گانه و معاونین حوزه حمل و نقل و ترافیک مناطق شهرداری تهران، از معاون حمل و نقل و ترافیک مدیریت شهری جنوب‌غرب تهران به جهت کاهش تصادفات منجر به فوت در سال گذشته تقدیر کرد.

 سیدتیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فاتب یکی از اهداف ناجا را همدلی و تعامل سازنده با مدیریت شهری دانست و اظهار داشت: امسال مکلف شدیم که در جهت اشاعه فرهنگ همدلی و هم‌زبانی، بیشتر کوشا باشیم و همدلی در رعایت مقررات ترافیکی را به حد اعلا برسانیم.

رئیس پلیس راهور با اشاره به اجرای موفق طرح خط سفید در مناطق تهران گفت:‌ پروژه خط سفید توسط مدیریت شهری تهران طراحی شده و همگام با پروژه «ایست به احترام زندگی» پلیس فاتب در تهران بزرگ در حال اجرا ست و توانسته سهم زیادی در رعایت مقررات ترافیکی و کاهش تصادفات منجر به فوت داشته باشد.

در جریان این نشست از معاونان حوزه حمل و نقل و ترافیک در مناطق شهر تهران که با اجرای اقدامات مفید نظیر اصلاح هندسی معابر، اجرای پروژه خط سفید، ایجاد تابلوهای هدایت مسیر و نظایر آن سهم ارزنده ایی در کاهش تصادفات داشتند تقدیر شد. از مهدی نوروزی معاون حمل و نقل و ترافیک مدیریت شهری جنوب غرب تهران نیز به دلیل تلاش ارزنده در کاهش تصادف منجر به فوت تقدیر شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار