مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين:
سعید وزيري نژاد،مديرعامل سارمان فرهنگي، ورزشي شهرداري قزوين گفت: 11 کارگاه آموزشي سلامت محور با مشارکت مرکز بهداشت شهيد بلنديان قزوين و با هدف ارتقاي سطح سلامت و دانش مهارت زندگي شهروندان در محلات مختلف قزوين از دوم تا 29 دي ماه امسال برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۳۴۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 26 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري‌نژاد افزود: اين کارگاه‌هاي آموزشي در مساجد و مدارس محلات باغ نشاط، انصاري، مجاهد، هادي آباد، دادگستري، مينودر، شيخ آباد، امامزاده حسين (ع)، مشعلدار، آخوند و امام زاده علي (ع) برگزار خواهد شد.

وي بالا بردن سطح و کيفيت آموزش خانواده و فرآيندهاي تربيت ديني و رواني و جريان سازي فرهنگي-اجتماعي و آموزشي در جهت تحکيم بنيان خانواده و اخلاق شهروندي را از جمله راهبردهاي اين کارگاه هاي آموزشي دانست.

وزيري نژاد بيان کرد:«تغذيه سالم»، «تغذيه مناسب»،« فرزند پروري»،«شيوه هاي صحيح مديريت استرس»،«سلامت روان با موضوع کودک و خانواده»،«ديابت و راههاي پيشگيري»،«اعصاب و روان»،«سرطان هاي شايع زنان»،«شيوه هاي مناسب نغذيه» و «بيماري هاي شايع در زنان» عناوين اين کارگاه هاي آموزشي که در راستاي آگاهي بخشي به خانواده ها در حال برگزاري هستند.

اين مسوول از برپايي ايستگاه سلامت در محله مشعلدار خبر داد و گفت: ارتقاي سطح سلامت شهروندان، آشنايي شهروندان با سبک زندگي سالم و آشنايي شهروندان با نگرش هاي غلط در زندگي را از جمله اهداف برگزاري اين کارگاه‌هاي آموزشي است که  به طور قطع تاثير بسزايي در بهبود کيفيت زندگي شهروندان دارد.

وزيري نژاد افزود: بهبود و ارتقاي سلامت شهري با توسعه رويکرد شهر سالم، بهبود کيفيت زندگي و رضايتمندي شهروندان با تاکيد بر توسعه آموزش هاي همگاني و محله محور در اولويت برنامه هاي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين قرار دارد، لذا برگزاري کارگاه هاي سلامت محور در طول سال هاي اخير در دستور کار اين سازمان قرار گرفته است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار