معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: نیروی انسانی متخصص، کارآمد، متعهد و خلاق مهم‌ترین عامل توسعه بنادر است.
کد خبر: ۳۵۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ 28 December 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، منصور آرامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنادر کشورمان بخصوص بنادر جنوبی ایران در معرض یک رقابت بزرگ با بنادر مطرح منطقه که در ردیف بنادر برتر جهان به شمار می‌روند، قرار دارد و لذا هوشمندی در فرآیند مدیریت و توسعه این بنادر ضروری است.
 
وی با بیان اینکه نیروی انسامی خلاق، متعهد، مسؤولیت‌پذیر و کارآمد مهم‌ترین عامل توسعه بنادر کشورمان به شمار می‌رود، افزود: حجم سرمایه‌گذاری وسیعی که در طول سال‎های بعد از انقلاب اسلامی در بنادر صورت گرفته، نیازمند مدیریتی ویژه و همدل در مسیر رسیدن به اهداف کلان قرار دارد و همه اجزای این خانواده بزرگ در بنادر ایران از جمله بخش خصوصی در ایجاد این نگاه پایدار و توسعه محور نقش دارند.
 
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: بنادر ایران در خدمت به منافع ملی در صف اول قرار دارند و هر تصمیم کلان اقتصادی به طور مستقیم بر فعالیت بنادر اثر می‌گذارد و لذا هوشمندی در اتخاذ تصمیمات کلان در این مجموعه ضروری است.
 
آرامی با اشاره به نگاه ویژه دولت یازدهم به توسعه بنادر و سواحل شمالی و جنوبی کشورمان، خاطرنشان کرد: رشد توانمندی‌های فردی همه پرسنل شاغل در بنادر کشورمان و حوزه‌های مرتبط یک اولویت به شمار می‌رود که برای تحقق آن تلاش می‌کنیم.
 
وی صیانت از سرمایه‌گذاری وسیع انجام شده در بنادر کشورمان و ایجاد زیرساخت‌های مطلوب در این حوزه را یکی از بزرگ‌ترین اولویت‌ها و از جمله سرمایه‌های بزرگ اقتصادی کشور دانست و گفت: ایجاد تعهد و انگیزه در میان پرسنل برای ایفای نقش شایسته در فرآیند خدمت به میهن اسلامی‌مان از جمله ضروریات کار در این حوزه است که باید همواره مورد توجه باشد.
 
معاون برنامه‌ریزی سازمان بنادر تصریح کرد: بنادر استان هرمزگان به تنهایی بیش از 70 درصد از کل فعالیت بنادر کشورمان را بر عهده دارند و بدون شک ایفای نقش مسؤولانه در این بنادر و اجرای روش‌های نوین مدیریت یکپارچه در آنها و بخصوص حفظ روحیه تعهد و اخلاق‌مداری در این بخش یک ضرورت است که مورد تأکید دولت یازدهم و ریاست سازمان بنادر ایران قرار دارد و به رشد کشور نیز کمک فراوانی خواهد کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار