فرمانده سپاه قمر بنی هاشم:
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:حماسه 9دی سند افتخار آفرینی ملت ایران در پاسداری از حریم ولایت است و عبرتی برای خواص است.
کد خبر: ۳۵۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 29 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، سردار رضا محمد سلیمانی به مناسبت فرارسیدن نهم دی ماه گفت:عظمت حماسه نهم دی برای همه جهانیان مشخص شد و این حماسه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران جاودان باقی خواهد ماند.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت سالروز حماسه بزرگ 9دی، به نقش بصیرت مردم در خلق این رویداد بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود:فتنه 88 نشان داد تعدادی از خواص به دلیل این که ‌بصیرت نداشتند، از حماسه مردمی جا ماندند.
محمد سلیمانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، ادامه داد: روز 9 دی در تاریخ خواهند ماند و این واقعه عظیم یکی دیگر از اسناد افتخار این ملت است که بصیرت خودشان را در اطاعت از ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای در حفظ نظام و ابطال فتنه اعلام داشتند.
وی، روز 9دی را از ایام الله برشمرد و تأکید کرد: حضور حماسی مردم در این روز و خلق حماسه ماندگار باعث شد تمامی نقشه ها و توطئه های دشمنان انقلاب خنثی شود.
وی گفت: حماسه 9 دی مانند پیروزی هشت سال دفاع مقدس یکی از تاریخ‌های درخشان و شیرین بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است، که نقش مردم بصیر و مؤمن و ولایتمدار را در حمایت و یاری امام زمان خویش آشکار می‌سازد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) نیز گفت:
9دی، مظهر نفوذناپذیری ملت ایران در مقابل فتنه آمریکایی بود.
حجت الاسلام کریم سرافراز افزود: تنها با تعبد و تقید به شریعت اسلامی و ولایت محوری می توان به استقلال و آزادی و عزت و اقتدار حقیقی دست پیدا کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در جمع مردم ولایتمدار شهرستان لردگان به مناسبت گرامیداشت گفت: حماسه نهم دیماه 88 برای دوستان و دشمنان، پیام های جداگانه ای داشت.
وی افزود: پیام حماسه 9دی به دشمنان بیرونی و استکبار به عنوان فتنه گران حقیقی این بود،‌که انقلاب اسلامی در برابر توفان دشمنان محکم و استوار ایستاده است.
این مقام مسئول ادامه داد: پیام حماسه نهم دی، به منافقان و جریانهای انحرافی و دنیاطلبان، این است، که پیوند امت با امامشان گسستنی نیست و هر اقدامی بر خلاف آن نه تنها نظام و موقعیت رهبری را تضعیف نمی کند، بلکه فرصتی برای انسجام و وحدت بیشتر با محوریت ولی امر مسملین است.
حجت الاسلام سرافراز، تصریح کرد: پیام حماسه نهم دی به امت اسلامی نیز این است،‌که تنها با تعبد و تقید به شریعت اسلامی و ولایت محوری می توان به استقلال و آزادی و عزت و اقتدار حقیقی دست پیدا کرد.
همزمان با نهم دی ماه بیش از 40برنامه محوری در این روز در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار