کد خبر: ۳۵۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳ 30 December 2016
سرپرست اداره گاز ناحیه بویراحمد گفت که گاز برخی مناطق حومه شهر یاسوج از ساعت هشت صبح /جمعه/ به مدت 12 ساعت به دلیل افزایش میزان ظرفیت ایستگاه و تقویت فشار گاز قطع خواهد شد.

مجید روح الهی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این مناطق را شامل زیرتل و شرف آباد ذکر کرد و اظهار داشت: افزایش ظرفیت ایستگاه تقلیل فشار گاز به دلیل توسعه شهری در سال های اخیر و پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان انجام می شود.
وی تاکید کرد: شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد این عملیات را برای اجرا در فصل تابستان برنامه ریزی کرده بود که به دلیل کمبود اعتبار و نبود برخی قطعات لازم به این زمان موکول شد.
وی از مردم شهرستان بویراحمد به ویژه شهروندان این مناطق خواست ضمن پیش بینی تمهیدات لازم از هرگونه دست کاری سیستم های گازرسانی خودداری کرده و تا وصل دوباره جریان گاز طبیعی توسط مأموران شرکت گاز صبر کنند.
شهرستان بویراحمد با جمعیتی افزون بر230 هزار نفر دارای 75 هزار مشترک گاز است.
روح الهی همچنین گفت که بر اساس دستور العمل اجرایی توسط شرکت ملی گاز ایران از هفته آینده هر دستگاه اجرایی که روزهای تعطیل موتورخانه گاز آنها روشن باشد، گاز این ادارات به طور کامل قطع خواهد شد.
وی با بیان اینکه انجام این کار برای ایجاد تعادل و مصرف بهینه گاز و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: امدادگران شرکت گاز شهرستان بویراحمد نیز با مراجعه به تمامی دستگاه های اجرایی این مهم را مورد رصد دقیق قرار خواهند داد.
وی گفت: برخی نهادها از جمله مراکز بهداشتی و درمانی که خدمات عمومی به مردم ارایه می دهند مشمول این دستورالعمل نمی شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار