معاون حمل و نقل اداره‌کل حمل و نقل و راهداری هرمزگان گفت: فرآیند کنونی جابجایی کارگران صنایع از درون بندرعباس به محل کارشان باید ساماندهی شود.
کد خبر: ۳۵۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳ 01 January 2017
به گزارش تابناک هرمزگان، ستار هاشمی عصر امروز در حاشیه نشست ویژه شورای شهر بندرعباس درباره ساماندهی وضعیت حمل و نقل مرکز هرمزگان اظهار کرد: تردد روزانه کارگران صنایع غرب شهر بندرعباس به محل کارشان بدون ارائه صورت وضعیت صورت می‌گیرد که هم در زمینه مشکلات مربوط در زمان بروز سوانح احتمالی و هم در زمینه ثبت در سیستم پایش سوخت اختلال ایجاد کرده است.
 
وی با بیان این که به طور کلی بر اساس قانون هرگونه حمل بار و مسافر در سطح راه‌های کشور باید با ارائه بارنامه و صورت وضعیت انجام شود، افزود: باید تردد روزانه کارگران به صنایع را در قالب سرویس‌ها را بر اساس ارائه صورت وضعیت ساماندهی کنیم چرا که قابلیت‌های فنی این مهم فراهم است.
 
معاون اداره کل حمل و نقل و راهداری هرمزگان ادامه داد: برخی از انبارهای شرکت‌های بزرگ بندری و دریایی و حمل و نقلی نیز در محدوده شهر واقع شده و جابجایی کالا فی ما بین بنادر و انبارها باید با ارائه بارنامه و بر اساس ثبت مصرف سوخت در سیستم پایش سوخت کشوری انجام شود تا بعدها در حوزه سیاست‌های کلان توزیع سوخت در کشور، این حوزه‌ها نادیده گرفته نشوند.
 
هاشمی تأکید کرد: باید ترددهای حجمی و پر تعداد بین صنایع و شهر با اخذ اسناد حمل همراه باشد.
 
وی در بخش پایانی اظهارات خود به کاهش 35 درصدی تلفات جاده‌ای در هرمزگان اشاره و گفت: ایجاد امکان پایش لحظه‌ای جاده‌ها و مکانیزه‌سازی ثبت تخلفات در محورهای شمالی و شرقی استان موجب شده تا در کنار تلاش یگان‌های راهنمایی و رانندگی و راهداری و ... شاهد کاهش تلفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار