معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی کرمانشاه:
کرمانشاه- معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت: تنها ۲۰ درصد از بهای محصول چغندکاران استان به صورت نقدی یا شکر توسط کارخانجات پرداخت شده و ما پیگیر این موضوع هستیم.
کد خبر: ۳۵۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰ 01 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از مهر،افشین صفوی اظهار داشت:  کشاورزان استان کرمانشاه در سال زراعی۹۴ - ۹۵ بیش از ۷۴۳ هزار تن گندم مازاد بر نیاز خود را تحویل دادند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی کرمانشاه بیان کرد: همچنین کشاورزان استان ۱۲۲ هزار تن محصول جو مازاد بر نیاز خود را به مراکز شرکت پشتیبانی امور دام تحویل دادند و  همه مطالبات خود را نیز دریافت کردند.

وی در خصوص محصول جو نیز گفت: ۹۶ هزار و ۷۰۰ تن ذرت مرطوب و ۸۲ هزار و ۷۰۰ تن ذرت خشک ۱۴ درصد نیز تحویل شرکت پشتیانی امور دام استان شده که ۷۵ هزار و ۵۰۰ تن در بورس عرضه و بفروش  رفته و کشاورزان قیمت بورس را دریافت کردند.

صفوی با ادامه توضیحات گفت: کشاورزان استان ۵۵ هزار تن از این میزان جو ما به‌التفاوت قیمت بورس و قیمت خرید  تضمینی را دریافت کردند و تا آخر هفته قیمت باقی مانده در بورس عرضه شود و مطالبات کشاورزان در این بخش پرداخت شود.

وی در مورد مطالبات چغندرکاران نیز گفت: امسال ۵۹۰ هزار چغندر به دو کارخانه در داخل استان و ۵ کارخانه  خارج از استان محصول تحویل داده شده و ۲۰ درصد از بهای محصول به صورت نقدی یا شکر توسط کارخانجات پرداخت شده است.

صفوی تاکید کرد: کارخانجات مربوطه باید هر چه سریعتر مطالبات چغندکاران استان را پرداخت کنند و ما پیگیر این موضوع هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار