کارشناس مسئول مشارکت های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه:
کرمانشاه- کارشناس مسئول مشارکت‌های مردمی بهزیستی کرمانشاه از جمع‌آوری بیش از ۴ میلیارد تومان کمک های مردمی نقدی و غیر نقدی توسط این نهاد استان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵ 02 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از مهر، رامین خنجری امروز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که در محل دانشکده علمی کاربردی بهزیستی کرمانشاه برگزار شد،  از جمع آوری ۴ میلیارد و ۳۹۷ میلیون تومان کمک های مردمی توسط این نهاد خبر داد.

کارشناس مسئول مشارکت های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه افزود: تاکنون ۸۰۵ میلیون تومان کمک های نقدی و ۳ میلیارد و ۵۹۲ میلیون تومان مشارکت غیر نقدی در سطح استان جمع آوری شده است.

وی ادامه داد:۲ میلیارد و ۸۶۷ میلیون تومان نیز خدمات استفاده از تخصص داوطلبین به مددجویان ارائه شده است.

خنجری، مجموع مشارکت های مردمی در سه بخش نقدی، غیر نقدی و خدمات را ۵  میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.

وی از اجرای طرح «حامی» با پوشش ۶۴۱ نفر از فرزندان معلولین توسط خیرین خبر داد و گفت: حداکثر سن افراد تحت پوشش تا ۱۸  سالگی است و در مجموع ۴۷۱ خیر به صورت ماهیانه این افراد را کمک می کنند.

کارشناس مسئول مشارکتهای مردمی بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای «طرح شکرانه» در ادارات استان و کسر چهار رقم آخر فیش حقوقی کارمندان داوطلب یادآور شد: مشارکت های مردمی با نیات خاص و عام از جمله تامین هزینه درمان، معیشت، تهیه جهیزیه و اشتغالزایی اجرا می شود.

خنجری با بیان اینکه، برخی از افراد خیر با مراجعه به بورس، خواهان واریز سود سرمایه گذاری به مددجویان هستند گفت: مرکز جامع دندانپزشکی در شهرک الهیه نیز با مشارکت دندانپزشکان داوطلب نسبت به ارائه خدمات به مددجویان اقدام می کند.

کارشناس مسئول مشارکتهای مردمی بهزیستی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: مردم برای پرداخت صدقه تلفنی می نتوانند شماره ۳۶۹۱ را شماره گیری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار