مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:
مدیرکل آموزش و پرورش استان در نشست مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش گفت: احترام به معلم، تکریم تمامی ارزش های انسانی است.
کد خبر: ۳۵۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 03 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه، سلیمان محبی افزود: بازدید از مدارس به صورت مرتب باید به عنوان یک اصل قرار گیرد و در این راستا نظارت بر سیستم های گرمایشی و کنترل دقیق آن ها، بازدید از وضعیت ساختمان مدارس در اولویت است.

وی افزود: بیاییم به عنوان متولیان تعلیم و تربیت استان، در جلسات مکرر، آسیب های اجتماعی و تبعات منفی آن را برای اولیا و دانش آموزان تشریح نماییم.

محبی افزود: بهداشت دانش آموزان و مدارس باید مورد توجه جدید قرار گیرد و باید در کنار اهداف بلند تعلیم و تربیت از دستاوردهای آموزش و پرورش دفاع نماییم. در این راستا معلمان گاهی در حد معجزه فعالیت های بزرگ و نوین خلق می کنند. باید این دستاوردهای بزرگ اطلاع رسانی شود و از برنامه های دولت و خدمات گستره آن، همه جانبه دفاع نماییم.

وی خاطر نشان ساخت: برای پیشرفت و پیشبرد اهداف و برنامه های آموزش و پرورش باید با سایر دستگاه ها و مسوولین تعامل نماییم، زیرا در این عنصر است که می توانیم بر مشکلات و تنگناهای آموزش و پرورش فایق آییم.

محبی در پایان با پرداختن به پیچیدگی تعلیم و تربیت گفت: معلمین رکن رکین نظام تعلیم و تربیت می باشند و اگر اراده معلمان و مدیران مدارس بر باورمندی استوار باشد، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار