فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه انتخابات یک پدیده سیاسی مهم در کشور است، گفت:در کنار ایجاد امنیت انتخابات، ماموران پلیس تحت هیچ شرایطی به نفع و یا ضرر کاندیدای خاصی حق تبلغ ندارند.
کد خبر: ۳۵۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 04 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛سردار نورعلی یاری در همایش سالیانه کلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی این استان اظهار کرد: در کنار ایجاد امنیت انتخابات، ماموران پلیس تحت هیچ شرایطی به نفع و یا ضرر کاندیدای خاصی حق تبلیغ ندارند.
 
وی افزود: دستورالعمل جامع انتخابات را تدوین و به همه واحدها ابلاغ می کنیم تا به فضل الهی یک بستر مهم امنیتی را فراهم کنیم تا مردم به راحتی در پای صندوق های رای حضور پیدا کرده و آرای خود را در صندوق ها بیاندازند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن ایام جشن های پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: ما باید پوشش های امنیتی، انتظامی و ترافیکی را در این ایام به خوبی فراهم کنیم.
 
سردار یاری راهپیمایی 22 بهمن را یک رویداد تاریخی برای ملت ایران دانست و تاکید کرد: این روز، یوم الله و روز پیروزی خون بر شمشیر است که باید قدر آن را بدانیم بنابراین پلیس همه تمهیدات لازم را برای شرکت هر چه باشکوه تر مردم در این آیین اندیشیده است.
 
وی به دستورالعمل شورای عالی تحول در کلانتری ها و پاسگاه ها نیز اشاره کرد و گفت: این دستورالعمل در واقع روتوشی از بحث مدیریت مکنا است که به دنبال فرمان مقام معظم رهبری تدوین شده است چرا که معظم له در دیدار فرماندهان انتظامی استان ها فرمودند کلانتری ها و پاسگاه ها مظهر حاکمیت نظام اسلامی هستند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: در راستای عمل به فرامین رهبری باید بهترین جوانان تحصیل کرده، خبره، با نزاکت و با مهارت در کلانتری ها و پاسگاه ها بکار گرفته شوند تا بتوانند پاسخگوی مردم باشند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در تحقق امنیت پایدار استان باید از ظرفیت عظیم خیران امنیت ساز استفاده شود و در این راه هیچ منع قانونی نداریم.
 
سردار یاری افزود: وقتی قرار است از ظرفیت خیران امنیت ساز استفاده کنیم باید به آن چارچوب بدهیم و تمامی جوانب آن مهندسی و حسابرسی شود و نمایندگان نظارتی حفاظت و بازرسی در جلسات و برنامه های آن حضور مستمر داشته باشند تا شک و شبهه ای در این زمینه ایجاد نشود.
 
وی با بیان اینکه تا نیمه اول سال 96 استان ایلام را گلستان می کنیم، گفت: در بحث تحول کلانتری ها و پاسگاه ها ابتدا اماکن را کاملا بازسازی می کنیم، تجهیزات اداری و امکانات را تامین و بهترین خودروهایی که وجود داشته باشد را در اختیار می گیریم.
 
سردار یاری به سلامت کارکنان در ناجا اشاره کرد و یادآور شد: آنچه که برای ما در این سازمان از اهمیت بالایی برخوردار است، سلامت کارکنان است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار