رئیس عقیدتی مرزبانی ناجا:
رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با تاکید برضرورت حفظ روحیه استکبار ستیزی ملت در برابر دشمنان، گفت: دشمن هرگز از تلاش برای نفوذ و رخنه در انقلاب دست بر نمی دارد.
کد خبر: ۳۵۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵ 04 January 2017
رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با تاکید برضرورت حفظ روحیه استکبار ستیزی ملت در برابر دشمنان، گفت: دشمن هرگز از تلاش برای نفوذ و رخنه در انقلاب دست بر نمی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر روحانی فر عصر چهارشنبه در همایش گفتمان دینی انقلاب اسلامی با رویکرد تبیین راه های نفوذ و رخنه دشمن به انقلاب در دو جبهه جنگ سخت و نرم، در گنبدکاووس اظهار داشت: استکبار ستیزی نعمتی است که مردم روزی 10 بار در نماز و قرائت سوره حمد آن را از خداوند درخواست می کنند.

وی افزود: مردم در سوره حمد از خداوند می خواهند آنان را پیرو چهار گروه پیامبران، صدیقین، شهدا و صالحین قرار دهند که در برابر ظالم و مجرم بایستند و از آنان پشتیبانی نکنند.

حجت الاسلام روحانی فرد اضافه کرد: ما نمی توانیم همچون پیامبران و صدیقین که آنان نیز از پیامبران الهی هستند، باشیم، اما می توانیم همچون شهدا که مصداق آن حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و صالحین که مصداق آن حضرت عباس (ع) است، باشیم و راه و روش آنان را در برابر دشمنان بکار گیریم.

وی بابیان اینکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به فرهنگ دینی نشات گرفته از نهضت اباعبدالله الحسین(ع) و جلوگیری از تربیت صالحانی چون حضرت عباس (ع) است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است و دشمنان با علم به این موضوع درصدد ضربه زدن به فرهنگ انقلاب اسلامی و نیروهای صالح آن است.

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی نیروی انتظامی با برشمردن برخی ویژگی های افراد صالح از جمله ولایتمداری، دنیا گریزی، پرتلاش بودن، همرنگی و پیروی از امام و رهبری و رسیدگی به خانواده، یادآور شد: دشمنان پس از شکست درجنگ هشت ساله و با علم به اینکه دیگر نمی توانند در جنگ سخت به انقلاب اسلامی ضربه بزنند، به جنگ نرم روی آوردند و به دنبال ضربه زدن به فرهنگ دینی و نیروهای صالح انقلاب هستند. 

وی گفت: برای جلوگیری از خطر نفوذ و رخنه دشمنان باید ضمن حفظ فرهنگ دینی نشات گرفته از قیام امام حسین(ع)، انسان های صالحی نیز تربیت شوند که دارای ویژگی های لازم برای دفاع از فرهنگ دینی و ولی فقیه باشند.

حجت الاسلام روحانی فر اضافه کرد: ما زمانی می توانیم انقلابی و استکبار ستیز باشیم و در برابر نفوذ دشمنان بایستم که زندگی فردی و اجتماعی خود را براساس الگوهای دینی، قرآنی و سیره ائمه معصومین (ع) تنظیم نماییم.

وی به فتنه 88 نیز اشاره کرد و گفت: به راه انداختن فتنه یکی از برنامه های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب است که نظریه پردازان غرب آن را برای سه دهه پیش بینی کردند که دو فتنه در سال های 78 و 88 اجرا شد ولی با حضور آگاهانه مردم این فتنه ها خنثی شد.

این مقام مسئول با ادعای اینکه فتنه بعدی دشمنان درسال 98 برابر باسال 2020 میلادی در ایران رخ می دهد، پیش بینی کرد: در این فتنه که چند لایه، سنگین و بسیار خطرناک تر از دو فتنه قبلی خواهد بود، دشمن با تحریف و سپس حمایت از امام (ره)، اصل ولایت فقیه و ایجاد نارضایتی اقتصادی در مردم به صحنه می آید.

حجت الاسلام روحانی فر ادامه داد: دشمن در این فتنه که برگرفته از افکار شیعه افراطی لندن نشین است، افراد مومن و انقلابی را به دو قطب تقسیم می کند و با خاطره گویی امام (ره) را تحریف و سپس از آن حمایت می کند علاوه بر این با تربیت شیعه افراطی به دنبال ناسزا گفتن به اهل سنت خواهد بود. 

وی با تاکید برضرورت حرکت اقشار مختلف مردم در راستای منویات مقام معظم رهبری، اضافه کرد: با خاطره گویی نمی توان امام (ره) و خط او را تحریف کرد و به یقین ملت ایران با هوشیاری و بصیرت فتنه های آینده دشمنان را نیز خنثی خواهند کرد. 

این همایش توسط اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس در راستای سلسله کرسی های گفتمان انقلاب دینی و انقلاب اسلامی درمحل آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) برگزار شد.

شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار