کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دولت‌ فیش‌های حقوقی نجومی را به فراموشی سپرده است، گفت: قاچاق مردم را به کالای خارجی وابسته می‌کند.
کد خبر: ۳۵۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 05 January 2017
 محمد نبی‌زاده در گفت‌‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، با بیان اینکه موضوع فیش‌های حقوقی دولتمردان به فراموشی سپرده شده است، تصریح کرد: دریافت‌ حقوق‌های نجومی ظالمانه از بیت‌المال مردم را جریحه‌دار و اعتماد مردم نسبت به مسئولان اجرایی کشور را تضعیف کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه قوه قضائیه، مقننه و مجریه باید با همدلی یکدیگر متخلفان را شناسایی کرده و آنها را مجازات کنند، گفت: مسئولان حراست و بازرسی ادارات، دیوان محاسبات و سربازان گمنام باید چشمان خود را باز کرده و بیشتر دقت کنند تا شاهد چنین موضوع‌هایی نباشیم.
 
این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه باید جلوی فتنه فیش‌های حقوقی را گرفت، افزود: کسی که بخواهد به امانت خیانت کند باید از مسئولیت عزل و برکنار شود.
 
نبی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع ورود بیش از ۲۰۰ کانتینر قاچاق به کشور اشاره و اظهار کرد: چگونه ۲۱۷ کانتینر قاچاق از مقابل چشمان بازرسان، حراست، ماموران اطلاعاتی و دوربین‌های مخفی عبور کرده و وارد کشور می‌شود.
 
وی با بیان اینکه کالای قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می‌زند، تصریح کرد: کالای قاچاق انگیزه رقابت تولیدکنندگان داخلی را از بین می‌برد و به خزانه دولت به منظور ندادن مالیات ضربه می‌زند.
 
این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با اشاره به اینکه کالای قاچاق مردم را به کالاهای خارجی وابسته می‌کند، گفت: زیربنای اقتصاد مقاومتی توجه به تولید داخل است و قاچاق مردم را به کالای خارجی وابسته می‌کند.
 
نبی‌زاده با تاکید به فرموده رهبری مبنی بر اینکه اولویت مبارزه با دانه‌درشت‌های قاچاق کالا است، خاطرنشان کرد: مسئولان باید در مبارزه با کالای قاچاق در کشور به صورت جدی وارد عمل شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار