در وزن 59 کیلوگرم
کشتی‌گیر فرنگی‌کار استان قم با کسب مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره به کار خود در رقابت‌های کشتی فرنگی سربازان نیروهای مسلح ایران پایان داد.
کد خبر: ۳۵۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 08 January 2017
به گزارش تابناک قم، کشتی‌گیر جوان و آینده‌دار استان قم با تجربه چندین حضور در مسابقات قهرمانی ایران و انتخابی تیم‌‌های ملی نوجوانان و جوانان و انگیزه کسب مدال از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی سربازان نیروهای مسلح گام به این دوره از پیکارها گذاشت و در پایان موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی شد.

پیکارهای کشتی قهرمانی سربازان نیروهای مسلح کشور در هر دو رشته آزاد و فرنگی برنامه‌ریزی و برگزار شد و علاقمندان به کشتی شاهد درخشش و موفقیت کشتی‌گیر استان قم در کسب مدال نقره به عنوان سرباز نیروی ارتش بودند تا موفقیت‌های این رشته برای ورزش قم همچنان ادامه داشته باشد.

مسابقات قهرمانی سربازان نیروهای مسلح در هر دو رشته آزاد و فرنگی در حالی به انجام رسید و برترین‌ها مشخص شدند که یکی از نمایندگان استان قم یعنی مهدی قادری با انگیزه بسیار بالا در این رقابت‌ها به مصاف حریفان رفت و با غلبه بر تمام رقبا به فینال رسید اما آخرین کشتی خود را واگذار کرد و صاحب نشان نقره شد.

در حالی که دو کشتی‌گیر با تجربه به نمایندگی از استان قم به رقابت‌های کشتی سربازان نیروهای مسلح ایران در تهران اعزام شده‌ بودند، در وزن 59 کیلوگرم با درخشش مهدی قادری، مدال نقره سهم کشتی استان قم بود و این کشتی‌گیر در دیدار نهایی این وزن مغلوب رقیب خود از تیم نیروی انتظامی شد.

قادری بعد از کشتی‌های فنی و تماشایی خود و کسب مجوز حضور در دیدار نهایی، در تلاش برای کسب مقام نخست و مدال طلای وزن 59 کیلوگرم به مصاف میلاد تیموری از تیم سربازان ناجا رفت و با شکست در این مسابقات به مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره بسنده کرد.

این در حالی است که با پایان پیکارهای این وزن از کشتی فرنگی قهرمانی سربازان نیروهای مسلح، آرش ترابی از تیم هوا فضای سپاه بر سکوی سوم ایستاد، اکبر پوراکبری از ناجا چهارم شد و مقام‌های پنجم و ششم به علی جمال‌زاده دیگر کشتی‌گیر ناجا و میلاد زارعی دیگر عضو تیم هوا فضای سپاه رسید.

این در حالی است که رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی سربازان نیروهای مسلح با حضور کشتی‌گیرانی از تیم‌های مختلف در اوزان 59، 66، 71، 75، 80، 85، 98 و 130 کیلوگرم به میزبانی خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی تهران به انجام رسید و در پایان مسابقات رشته کشتی فرنگی تیم‌های ارتش، ناجا، هوا فضای سپاه و وزارت دفاع اول تا چهارم شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار