کد خبر: ۳۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 17 May 2015
استاندارتهران در پیامی با تبریک 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات گفت: با توجه به پیشرفت روز افزون فن آوری امروزه تصور توسعه بدون ارتباطات، تصوری ناقص و غیر ممکن است.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران سیدحسین هاشمی در این پیام افزود: تقارن هفته ارتباطات و روابط عمومی با سالروز بعثت فرخنده رسول مهربانی که پیام صلح و دوستی را به جهانیان ارزانی فرمود و تمام عمر مبارک خود را به ابلاغ پیام الهی صرف کرد، فرصتی زیبا برای تجلیل از تلاشگران عرصه خطیر ارتباطات و روابط عمومی است.

وی در بخشی از این پیام تاکید کرد: شرط تحقق رشد و تعالی در پهنه گیتی و اوّلین ابزار برای فراگیر شدن آن، به کارگیری صحیح ارتباطات و اطلاع رسانی می باشد.

هاشمی در پیام خود افزود: بی تردید آگاهی از شیوه های نوین ارتباطی و اطلاع رسانی و نیز التزام به آن، ضرورت هایی را هم به همراه دارد که از جمله مهمترین این ضرورت ها، اخلاق مداری، امانت داری و ارزش آفرینی است.

استاندار تهران تاکید کردکه استقلال از جریانات سیاسی و دسته بندی های جناحی، رمز پایائی و ماندگاری رسانه ها به حساب می آید.

وی در بخش دیگری از پیام خود تصریح کرد: ضمن تبریک این روز از همه فعالان، پیشکسوتان و نقش آفرینان حوزه اطلاع رسانی و ارتباطات تجلیل کرده و برای خانواده ی بزرگ روابط عمومی توفیقات روزافزون مسألت دارم.

27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم ایران نام گذاری شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار