معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در مورد برکناری سرپرست فرمانداری جهرم که پشتیبان علی مطهری بوده است،گفت:با توجه به شرایط موجود احساس می‌کنم مدیریت ارشد این استان تصمیم مناسبی را اتخاذ کرده و تغییرات مدیران باید متناسب با وضعیت منطقه باشد و ما در جهرم از امروز شاهد یک نیروی بومی با کارایی بالا خواهیم بود.
کد خبر: ۳۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۴ 18 May 2015

تابناک فارس به نقل از فارس:

جوانشیر کدخداپور امشب در جلسه شورای اداری شهرستان جهرم که با موضوع تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید و با حضور حجت‌الاسلام دژکام امام‌جمعه جهرم، محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود احساس می‌کنم مدیریت ارشد این استان تصمیم مناسبی را اتخاذ کرده و تغییرات مدیران باید متناسب با وضعیت منطقه باشد و ما در جهرم از امروز شاهد یک نیروی بومی با کارایی بالا خواهیم بود.

کدخداپور بیان داشت: حجت‌الله رضایی جز فرمانداران درجه یک ما در سطح این استان است و بعدازاین نیز از خدمت ایشان دریکی از جایگاه‌های مدیریتی استانداری استفاده خواهیم کرد و امروز سیاست دولت دوری از تنش و درگیری است و مدیران باید این موضوع را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس گفت: این جابه‌جایی به دلیل ضعف فرماندار پیشین نبوده است و باید فرماندار جدید سعی و تلاش بیشتری برای ارتقا سطح این شهرستان انجام دهد تا توقع مردم در تمام زمینه‌ها به‌عنوان ولی‌نعمتان ما برآورده شود.

معاون استاندار فارس در مورد وضعیت منطقه و ناامنی‌های موجود در جهان اسلام بیان داشت: امروز بحث ایران‌هراسی را غرب با حمایت دولت‌های عربی در دستور کار خود قرار داده‌ البته این موضوع چیز جدیدی نیست و امنیت ایران در سطح منطقه و جهان نمونه است.

کدخداپور گفت: امروز ایران در جایگاهی قرار دارد که در مقابل 5+1 در یک سطح می‌نشیند و آقابالاسری نیز برای خود متصور نیست و این به خاطر رشادت‌های مردم در هشت سال دفاع مقدس و خون شهدا بوده که با رهنمودهای رهبری معظم روزبه‌روز در حال بالندگی بیشتر است.

وی گفت: شعار همدلی و هم‌زبانی بین دولت و ملت از سوی مقام معظم رهبری نیاز کشور در سال 94 است سالی که در آن دو انتخابات مهم و یک مذاکره تمام‌عیار در پیش داریم و بعد از توکل به خدا چیزی جز همدلی و هم‌زبانی نمی‌تواند ما را سربلند کند.

به گزارش فارس، در این مراسم، علیرضا صحراییان به‌ عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم معرفی و از خدمات حجت‌الله رضایی فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار