مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: تریلی سیار مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه سفرهای فصلی خود از 27 اردیبهشت میهمان کودکان شیرازی شده است .
کد خبر: ۳۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 18 May 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:مجتبی حق پرست بیان کرد: تریلی سیار مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدت پنج روز در شهر شیراز حضور دارد و نمایش 'ماهی رنگین کمان' به کارگردانی احمد تیموری را به صورت رایگان برای کودکان اجرا می کند.

وی افزود: 10 منطقه برای اجرای نمایش این تریلی تئاتردرشیراز مشخص شده است که اجراهای تئاتر در منطقه جوادیه و معالی آباد این شهر با استقبال کم نظیر کودکان و نوجوانان و خانواده های آنها روبرو شد.

حق پرست اظهارداشت: در هر روز دو نمایش در صبح و عصر برای کودکان و نوجوانان در منطقه گویم، صدرا، قصر قمشه، پارک قوری( زرهی)، گچی، سراج، وزیر آباد و سعدی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این نمایش ها در فضای آزاد و رایگان برای عموم مردم و مخاطبان اجرا می شود اضافه کرد: ساعت شروع اجرای این نمایش در نوبت صبح از ساعت 9 و در نوبت عصر راس ساعت شش بعد از ظهر برگزار می شود.

او ادامه داد: با توجه به استقبال از این برنامه، تلاش می کنیم میزبان تریلی نمایش مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در ایام تابستان در استان فارس و شهر شیراز باشیم.

تریلی سیار مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان های مختلف کشور به اجرای نمایش پرداخته است که از 27 تا 31 اردیبهشت ماه جاری در شهر شیراز حضور و برای کودکان و نوجوانان نمایش اجرا می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار