مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان داراب از ارائه تخفیفات عوارض شهرداری و واگذاری رایگان ۴۳۷ انشعاب آب، برق، گاز و غیره به ارزش ۳ میلیارد و ۶۰۶ میلیون و ۹۸۰ هزار ریال به خانواده‌های مددجوی کمیته امداد این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۳۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۲ 19 May 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:

سعید عطوفت‌شعار اظهار داشت: در سال گذشته به 437 خانواده مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان داراب خدماتی در قالب واگذاری انشعاب آب، برق، گاز، تغییر آمپر و صدور پروانه ساختمانی، تخفیف عوارض شهرداری ارائه شد.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان نیز در راستای ارائه خدمات عمرانی نسبت به واگذاری انشعابات رایگان به مددجویان شهرستان داراب اقدام کرده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان داراب با اشاره به اینکه واگذاری این انشعابات با همکاری سازمان‌های مربوطه انجام می‌شود خاطرنشان کرد: به‌منظور کمک به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، با معرفی مددجویان به سازمان‌های مربوطه این افراد از واگذاری انشعابات و تسهیلات رایگان بهره‌مند می‌شوند.

عطوفت‌شعار با بیان اینکه ارزش ریالی 437 انشعاب واگذارشده به مددجویان امداد شهرستان داراب در سال گذشته 3 میلیارد و 606 میلیون و 980 هزار ریال بوده است تصریح کرد: این 437 انشعاب و خدمات ارائه شده شامل 126 انشعاب آب، 156 انشعاب برق، 37 انشعاب گاز، 35 مورد تغییر آمپر، 24 مورد تخفیف عوارض شهرداری و 59 مورد صدور پروانه ساختمانی بوده است.

وی با اشاره به اینکه 3 میلیارد و 606 میلیون و 980 هزار ریال در این راستا هزینه شده است، بیان کرد: تمام مشکلات و نیازمندی‌های خانواده‌های زیر پوشش امداد شهرستان داراب در قالب طرح‌ها، برنامه‌ها و سرفصل‌های مهم کاری گنجانده‌شده و به‌ مرور زمان نیازها و مشکلات آنها برطرف می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان داراب عنوان کرد: برطرف کردن مشکلات خدماتی در حوزه آب، برق و گاز خانگی نیازمندان زیر پوشش این نهاد دارای اهمیت است و ساکنان روستایی برای واگذاری این انشعابات در اولویت قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار