رئیس هیئت نابینایان همدان از قهرمانی دو‌ و‌ میدانی‌کاران نابینا و کم‌بینای همدان در مسابقات دو صحرانوردی خبر داد.
کد خبر: ۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷ 08 February 2015

رئیس هیئت نابینایان همدان از قهرمانی دو‌ و‌ میدانی‌کاران نابینا و کم‌بینای همدان در مسابقات دو صحرانوردی خبر داد.

سمیه سهیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس ، اظهار کرد: خوشبختانه در سال جاری ورزشکاران نابینا و کم‌بینای همدانی با حضور در مسابقات مختلف ورزشی عناوین متعددی به دست آوردند که حاصل تلاش مربیان و ورزشکاران و برنامه‌ریزی و عملکرد خوب این هیئت ورزشی است.

وی به حضور دو‌ و‌ میدانی‌کاران در مسابقات کشوری اشاره کرد و گفت: هیئت نابینایان به منظور حضور پرقدرت در بخش آقایان تیم چهار نفره با ترکیب حمید اسلامی، علی نصیری، حسن گلابی و حسن عسگری را با مربیگری و همراه دوندگی حسین صالحی و سرپرستی نوید کرمی به مسابقات دو صحرانوردی نابینایان و کم‌بینایان اعزام کرد.

رئیس هیئت نابینایان همدان ادامه داد: رقابت‌های دو صحرانوردی نابینایان و کم‌بینایان کشور با حضور بیش از 40 دونده در قالب هشت تیم در پیست اتومبیلرانی استادیوم آزادی برگزار شد.

سهیلی در تشریح چگونگی مسابقات اظهار کرد: دو‌ و‌ میدانی‌کاران در مسیر پنج کیلومتری با یکدیگر رقابت کردند و در پایان تیم همدان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، تیم اصفهان در جایگاه دوم ایستاد و تیم کرمانشاه نیز سوم شد.

وی به عناوین کسب شده توسط دوندگان اشاره کرد و بیان داشت: حمید اسلامی و علی نصیری عنوان نخست رقابت‌ها را به دست آوردند، حسن گلابی دیگر دونده شرکت‌کننده در جایگاه چهارم ایستاد و حسن عسگری نیز رتبه هشتم را در جدول رده‌بندی به خود اختصاص داد.

رئیس هیئت نابینایان همدان خاطرنشان کرد: دوندگان حاضر در این رقابت‌ها و تعداد دیگری از دوندگان در مسابقات انتخابی که خردادماه به منظور شرکت در مسابقات جهانی برگزار می‌شود شرکت می‌کنند و حضور حمید اسلامی دونده خوب استان در تیم ملی قطعی شده است.

سهیلی در خصوص تعداد‌ دو‌و‌میدانی‌کاران نابینا و کم‌بینای فعال در استان اظهار داشت: هم اکنون 12 دونده در بخش آقایان و 12 دونده در بخش بانوان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به مربیان و مکان تمرینی دو‌و‌میدانی‌کاران یادآور شد: تمرینات آقایان زیر نظر مهدی محمدی در استادیوم قدس و تمرینات بانوان نیز زیر نظر زهرا زهیری در سالن ورزشی غدیر پیگیری می‌شود.

رئیس هیئت نابینایان استان همدان با بیان اینکه در بخش بانوان نیاز به تمرین در پیست داریم که به دلیل وجود مشکل در ساعت اختصاصی امکان تمرین برای بانوان نیست، تصریح کرد: مدیرکل ورزش‌ و‌ جوانان تاکنون حمایت‌های خوبی از این هیئت داشته و پیگیری‌هایی نیز برای اختصاص سانس مناسب انجام شده که امیدواریم هر چه سریع‌تر این امکان فراهم شود.

وی با اشاره به عناوین کسب شده در بخش بانوان بیان کرد: در بخش بانوان نیز پریا حسنی یک عنوان دومی و یک عنوان سومی را در رقابت‌های قهرمانی کشور به دست آورد، اعظم سماواتی و اعظم وفایی نیز رتبه سوم را در ماده‌های 100 و 200 متر کسب کردند.

رئیس هیئت نابینایان استان همدان ابراز امیدواری کرد با حمایت بیشتر مسئولین از این بخش شاهد کسب موفقیت‌های بیشتر ورزشکاران در زمینه‌های مختلف باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار