در نشست فعالان گردشگری شیراز با تور اپراتورهای کشور قزاقستان پیش زمینه های تبادل دو سویه گردشگران ایران و قزاق بررسی شد.
کد خبر: ۳۶۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 23 January 2017
مسوول نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی فارس در نشست با تور اپراتورها و خبرنگاران کشور قزاقستان گفت: استان فارس به لحاظ دارا بودن آثار تاریخی، فرهنگی و گردشگری ارزشمند که بیش از 2800 اثر آن در فهرست آثار ملی ایران و 4 اثر تاریخی شاخص که در مجموعه جهانی یونسکو به ثبت رسیده از استان های توانمند در حوزه گردشگری است.
محمدکاظم بهادری پور افزود: استان فارس و بویژه شهر شیراز از ظرفیت های پزشکی مناسبی نیز برخوردار بوده و به عنوان یکی از قطب های پزشکی کشور از گذشته های دور پذیرای گردشگرانی از کشورهای حوزه خلیج فارس بوده است که با هدف درمان راهی این استان می شوند.
وی گفت: توانمندی های شهر شیراز در زمینه چشم پزشکی، درمان بیماری های کلیوی و کبدی ، جراحی های زیبایی ، قلب و عروق با دارا بودن بیمارستان های مجهز به امکانات ویژه برای پذیرش گردشگران سلامت این شهر را به عنوان یکی از قطب های پزشکی کشور مقصدی مناسب برای گردشکران نموده که می تواند پذیرای گردشگران درمانی از سایر کشورها باشد.
عیسی گولوا ایگل معاون مدیر انجمن گردشگری قزاقستان (KTA) نیز در این جلسه با بیان اینکه ایران یک معجزه و تخت جمشید و جاذبه های دیگر شیراز شگفت آور است، گفت: جاذبه های تاریخی و فرهنگی و امکانات شهر شیراز باعث شده این شهر جز مقاصد اصلی گردشگری کشور قزاقستان باشد.
فرهادی رئیس اتحادیه میهمانپذیران استان فارس نیز در این جلسه به ظرفیت های اقامتی استان و از جمله مهمان پذیرها اشاره کرد و گفت: این واحدها با کیفیت و قیمت مناسب آمادگی پذیرایی از گردشگران قزاق را دارد .

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار