مدير دفتر ارتباطات مردمي شهرداري قم مطرح کرد
مدير دفتر ارتباطات مردمي شهرداري قم گفت: براي پدر، مادر، فرزند و همسر شهيد تخفيف در بدهي‌هاي عوارض تا سقف يك ميليون تومان درنظرگرفته شده است.
کد خبر: ۳۶۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸ 25 January 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی اکبر رحیمی با اشاره به برنامه ملاقات با خانواده‌های معظم شهدا، اظهار کرد: در راستای تکریم خانواده‌های معزز شهدا و با توجه به دستور شهردار قم، مقرر شد که طبق برنامه زمان‌بندی شده حداقل ماهی دو بار از سوی شهرداری قم با خانواده‌های شهدا بازدید کنیم و از نزدیک در جریان وضعیت این خانواده‌ها قرار بگیریم.

وی ادامه داد: برنامه ملاقات با خانواده‌های شهدا برای تکریم این خانواده‌ها و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت صورت می‌گیرد، حداقل کار این است که اگر محل زندگی این خانواده‌ها به نام شهدا نامگذاری نشده است، این کار در اولویت شهرداری قرار بگیرد، در امور مرتبط با کار شهرداری به نیازها و تقاضاهای خانواده‌های شهدا رسیدگی می‌کنیم و نیازهای آن‌ها را برطرف می‌کنیم.

رحیمی افزود: یک سری تسهیلات در قالب ماده ۱۷ برای خانواده‌های شهدا در نظرگرفته شده و براین اساس برای پدر، مادر، فرزند و همسر شهید تخفیف در بدهی‌های عوارض تا سقف یک میلیون تومان درنظرگرفته شده است.

وی با اشاره به تسهیلات شهرداری قم به ایثارگران و جانبازان گفت: برای خانواده‌های جانبازان براساس درصد جانبازی و نیز برای خانواده‌های ایثارگران براساس مدت زمان حضور در جبهه تخفیفاتی در زمینه پرداخت بدهی‌های عوارض لحاظ شده است.

وی ادامه داد: اگر خانواده‌های شهدا در بخش‌های دیگر هم درخواستی داشته باشند، به این موضوع رسیدگی خواهد شد. تمام تلاش شهرداری قم این است که زمینه توسعه فرهنگ شهادت و ایثار را فراهم کند و ضمن پاسداشت مقام شهدا، خانواده‌های آن‌ها را تکریم کند.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا برای نامگذاری معابر شهری به نام شهیدشان باید به شهرداری‌های مناطق مراجعه کنند. این درخواست‌ها در شورای نامگذاری مطرح شده و پس از تصویب در شورای شهر، تابلو تهیه می‌شود و مراسم رونمایی از تابلو هم با حضور خانواده شهید برگزار خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار