دبیر هیئت تنیس استان قم از برگزاری جشنواره بزرگ تنیس آپت و درخشش تنیس بازان قم در بخش‌های مختلف خبر داد.
کد خبر: ۳۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ 19 May 2015
به گزارش تابناک قم، سید مقتدا خاتمی از برگزاری جشنواره بزرگ تنیس آپت (بزرگداشت تقی اکبری) با حضور برترین های ردههای سنی مختلف به مدت یک هفته به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی خبرداد.

وی افزود: بر اساس اعلام صورت گرفته از سوی کادر اجرای این مسابقات  389تنیس باز از سراسر کشور و در 4 رده سنی مختلف برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دبیر هیئت تنیس استان قم در خصوص حضور تنیس بازان قمی در این رقابت ها اظهار کرد: تیم هیئت تنیس استان قم با ترکیبی از 17 تنیس باز در رده‌های مختلف سنی در این رقابت‌ها حضوری موفق داشت.

خاتمی ابراز کرد: در قسمت انفرادی پیکارها و در رده سنی زیر 18سال امیر حسین بادی و مهرداد میرعارفی دو نماینده خوب استان قم بودند که با ارائه عملکرد خوب خود به مرحله پایانی رقابت‌ها رسیدند اما در مسابقه ماقبل فینال موفق عمل نکردند و با واگذاری نتیجه دیدارهای خود مقابل حریفان به پیکارهای رده بندی رفته اما در مرحله با ارائه یک بازی حساب شده و با برتری برابر حریفان خود موفق به کسب 2 مدال برنز و جایگاه سومی مشترک در این رده سنی رقابت‌ها شدند.

وی در ادامه به رده سنی زیر 16 سال و حضور نماینده هیئت تنیس استان قم در این رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: سینا یوسف زاده نماینده خوب استان قم در این رده سنی بود که توانست به عنوان یکی از مدعیان این رقابت‌ها به عنوان سومی ومدال برنز رقابت‌هابرسد. 

دبیر هیئت تنیس استان قم با اشاره به مسابقات دوبل و حضور تیم دوبل استان قم متشکل از مهرداد میرعارفی و محمد حسین جلالیان در رده سنی زیر18سال عنوان کرد: تیم دوبل استان قم بعد از پشت سر گذاشتان مرحله مقدماتی و عبور از سد تمامی حریفان خود موفق به حضور در دیدار پایانی و فینال رقابت‌ها شد اما در دیدار پایانی نتوانستند موفق ظاهر شده و با واگذاری بازی خود به عنوان دومی و مدال با ارزش نقره این رقابت‌ها دست پیدا کردند.

خاتمی خاطرنشان کرد: دیگرتیم دوبل استان قم در رده سنی زیر14 سال و متشکل از سینا یوسف‌زاده و علی سیفی دو تنیس باز نوجوان پرتوان قمی بود که توانستند در قالب تیم دوبل زیر 14سال استان قم موفق عمل کرده و به مدال برنز و کسب جایگاه سومی این دوره از رقابت‌ها رسیدند. 


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار