در آستانه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران؛
تابناک مرکزی: در بيــانيه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: ملت مسلمان ایران در بهمن 1357 با استمداد الهی و پایبندی به حکومت فقاهت دینی، خواهان حضور رهبر و مقتدای خویش شدند و با مقاومت در جهت تحقق وعدۀ الهی، پایه‌های حکومت وابستۀ رژیم منحوس ستمشاهی را فرو ریختند.
کد خبر: ۳۶۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 30 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در آستانه ایام اله دهه فجر و سالروز دوازدهم بهمن با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی ایران،  مقاومت در جهت تحقق وعدۀ الهی را سبب فروپاشی پایه‌های حکومت وابستۀ رژیم منحوس ستمشاهی دانسته است.

متن این بیانیه بدین شرح است:

دوازدهم بهمن سالروز ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به میهن، پیروزی نور فجر انقلاب بر ظلمات طاغوت و آغاز ایام‌اله دهه مبارک فجر است.

 دگر بار عطر روح‌بخش بهار انقلاب اسلامی، در فصل خزان و سرما به مشام تمام وفاداران انقلاب اسلامی می‌رسد و تمامی مردم انقلابی و مبارز ایران اسلامی را سرشار از شور و حماسه حضور می‌سازد.

دهه فجر سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت گرانبهای یادآوری سلحشوری ها و دلاورمردی‌های ملت ایران اسلامی و مبارزات مردم آزادی‌خواه در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی است .

ملت مجاهد و عظيم الشأن ایران در بهمن‌ماه سال 1357 مزد زحمات و مجاهدت‌های خود را با سرنگونی حکومت طاغوت و استقرار نظام جمهوری اسلامی دریافت کرد و طنین « استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را به گوش جهانیان رساند و پس از پشت سرگذاشتن دشواریهای فراوان با پیروی از فرامین معمار کبیر انقلاب اسلامی اقتدار خویش را به نمایش جهانیان گذاشت.

ملت مسلمان ایران در بهمن 1357 با استمداد الهی و پایبندی به حکومت فقاهت دینی، خواهان حضور رهبر و مقتدای خویش شدند و با مقاومت در جهت تحقق وعدۀ الهی، پایه‌های حکومت وابستۀ رژیم منحوس ستمشاهی را فرو ریختند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان مرکزی فرا رسیدن دوازدهم بهمن، سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی را به پیشگاه رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و مردم انقلابی و مبارز استان تبریک عرض نموده و یاد و خاطره تمام شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارد.

به همین مناسبت آیین گرامیداشت سالروز دوازدهم بهمن و آغاز دهه مبارک فجر، در نقاط شهری و روستایی استان برگزار و همزمان با نواختن زنگ انقلاب، محل زادگاه و بیت قدیمی امام راحل در شهر خمین و حجره طلبگی ایشان در حوزه علمیه اراک با حضور اقشار مردم و مسئولین در ساعت 9:33 صبح روز سه شنبه مورخ 12/11/1395 گلباران خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار