مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه:
کرمانشاه- مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: هوشیاری ونظارت مستمرکارکنان گمرک پرویزخان در روند تشریفات گمرکی منجر به کشف محموله ای- که خلاف واقع اظهار شده بود- شد.
کد خبر: ۳۶۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ 31 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از مهر، خلیل حیدری امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران از کشف محموله قاچاق باقلای خشک در گمرک پرویز خان خبر داد و گفت: هوشیاری ونظارت مستمرکارکنان گمرک پرویزخان در روند تشریفات گمرکی منجر به کشف محموله ای- که خلاف واقع اظهار شده بود- شد.

وی افزود: کارکنان گمرکات استان کرمانشاه با استفاده از دانش، تخصص، نظارت و دقت لازم و بابهره گیری از سامانه جامع امور گمرکی در روند تشریفات گمرکی  نهایت تلاش خود را در جهت احقاق حقوق دولت و جلوگیری از قاچاق کالا در مبادی رسمی استان بکار بسته اند.

مدیرکل گمرکات استان  کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا در پی بازرسی از محموله ای که در اسناد گمرکی آن باقلای خشک  اظهار شده بود مشخص شد، کالای روئیت شده با آنچه در اسناد گمرکی آن ذکر شده مغایرت داشته و حکایت از اظهار خلاف واقع و جرم بودن آن است.

وی افزود: این محموله شامل ۵۳ هزارو ۲۰۰ کیلو گرم باقلای خشک به ارزش ۳ میلیارد و ۴۴ میلیون ۱۷۴ هزار ۲۲۴ ریال بود که متضمن پرداخت  ۷۰۰ میلیون ریال حقوق و عوارض گمرکی بوده است.

حیدری گفت: صاحب کالا با اظهار خلاف واقع قصد داشت این محموله را ازگمرک پرویزخان خارجکند  که با هوشیاری ماموران گمرک مرزی پرویزخان عمل متقلبانه صاحب کالا کشف شد وطبق ماده ۱۱۳ قانون امورگمرکی، محموله قاچاق گمرکی تشخیص داده شده وضمن ضبط آن، صورت جلسه بدوی قاچاق تنظیم وجهت وصول جریمه به مقدار ۲برابر ارزش کالا(شش میلیارد و ۸۸ میلیون و۳۴۸ هزارو ۴۴۸ ریال) به مرجع قضایی اعلام جرم شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار