معاون شهرسازی شهردار منطقه یک بجنورد گفت: در دهه فجر امسال، روزانه یک بازگشایی در خیابان های این منطقه انجام می شود.
کد خبر: ۳۷۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 02 February 2017
امین قلیچی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز و در سومین روز از دهه مبارک فجر، تخریب و بازگشایی تقاطع شهید دست پاک با 17 شهریور جنوبی انجام شد.
وی هدف از این طرح را روان سازی ترافیک در این معابر عنوان کرد و افزود: در این طرح و برای بازگشایی این خیابان 18 متری، 170 مترمربع از زمین ها آزاد سازی شد.
به گفته وی طی چهار ماه گذشته 35 مورد بازگشایی و تخریب در منطقه یک شهرداری بجنورد انجام شده است و این روند تا انتهای سال ادامه دارد.
معاون شهرسازی شهردار منطقه یک بجنورد درباره هزینه های این بازگشایی ها گفت: بیشتر این بازگشایی ها با توافق با مالکان و در قالب اعطای تسهیلات به آنان انجام شده است و مالکان در ازای این بازگشایی ها تسهیلاتی همچون پروانه ساختمانی رایگان و افزایش تراکم و سطح اشغال دریافت کرده اند بنابراین انجام این اقدامات بار مالی زیادی برای شهرداری نداشته است.
وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه بودجه شهرداری منطقه یک بجنورد امسال 9 میلیارد ریال بسته شده است افزود: این بودجه به صورت کامل محقق شده است.
وی تاکید کرد: اجرای بازگشایی ها به منظور ایمن سازی و روان سازی ترافیک و ارتقای ایمنی ترددها در معابر سطح شهر انجام می شود.
به گفته قلیچی، اجرای قوس تقاطع 16 متری خاور در خیابان امیریه جنوبی و باز گشایی در حد فاصل میدان بازرگانی و میدان بهداری از جمله اقدامات انجام شده در زمینه روان سازی ترافیک شهری است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار