کد خبر: ۳۷۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 02 February 2017
 تماس با سامانه ۱۳۷ در صورت مشاهده کارتن خواب ها در گیلان

تابناک / مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری گفت: با توجه به کاهش شدید دما در این چند روز و احتمال بارش برف گشت فوریت‌های اجتماعی به صورت ۲۴ ساعته در سطح شهر به صورت آماده باش خواهد بود.

طیبه بینا با اشاره به بارش برف در اکثر شهرهای استان گیلان در روزهای آینده اظهار داشت: سرماى هوا و بارش برف همواره براى عموم مردم از لذت هاى زمستانى محسوب مى شود، اما در این میان هستند گروه هایى که سرماى ناگهانى هوا موجب نگرانى و دردسرشان مى شود، کسانى که سرپناهى ندارند تا شب هاى زمستانى شان را در گرماى آن به صبح برسانند لذا ما در مدیریت شهری در تلاشیم با برنامه ریزی‌های لازم و با توکل بر خدا دیگر شاهد این اتفاقات ناگوار نباشیم. 

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری فراهم و افزایش سطح رفاه و امنیت شهروندان شهر رشت می‌باشد گفت: در همین خصوص و با توجه به کاهش شدید دما در این چند روز و احتمال بارش برف گشت فوریت های اجتماعی به صورت ۲۴ ساعته در سطح شهر به صورت آماده باش خواهد بود تا در صورت مشاهده افراد بی خانمان و کارتن، این عزیزان را به سامانکده و مراکز اسکان موقت و دائمی منتقل کند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری از کلیه شهروندان تقاضا می گردد تا جهت همکاری در این خصوص گزارشات خود را به سامانه ۱۳۷ شهرداری و ۱۲۳ اورژانس اجتماعی بهزیستی اعلام و از کمک های مالی به اینگونه افراد خودداری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار