معاون راهداری اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي خراسان رضوي خبر داد:
معاون راهداری اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي خراسان رضوي از بازگشایی محورهای باغچه - تربت حيدريه و بردسكن – سبزوار در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 03 February 2017
به گزارش تابناک رضوی، علیرضا خجسته افزود: با توجه به فروکش کولاک و تلاش بي وقفه همکاران راهداري و حمل ونقل جاده اي، محور باغچه - تربت حيدريه بازگشايي شد و تردد بدون زنجير چرخ در این محور برقرار است.
وی ادامه داد: محور بردسكن – سبزوار نیز که به علت بارش شدید برف مسدود شده بود، به همت راهداران بازگشایی شد؛ اما به دليل بارش برف و کولاک در این محور، تردد فقط با زنجير چرخ امکان پذير است.
معاون راهداری اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي خراسان رضوي درباره وضع جاده های استان هم گفت: بر اساس تصاوير دريافتي از 49 دوربين نظارتي در سطح جاده هاي خراسان رضوي و گزارشات دريافتي از ادارات تابعه، در حال حاضر شاهد بارش برف در محورهاي تربت جام-صالح آباد و بالعکس، تايباد-تربت جام، گناباد-قائن، رباط سنگ-تربت حيدريه، سبزوار-بردسکن، کاشمر-کوه سرخ و قوچان-چناران و راه های مواصلاتی شهرستان مه ولات و بخش سرولايت هستیم.
وی از هموطنان خواست تا با توجه به بارش برف در جاده های خراسان رضوی، از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت انجام سفر، قبل از آغاز سفر از طریق تماس با شماره تلفن گوياي  141 که به صورت شبانه روزی پاسخگوي هموطنان عزيز است، از وضع جاده ها اطلاع کسب کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار