یک بازیکن بیمار قلبی تیم تراکتورسازی را از نقل و انتقالات زمستانی محروم کرد.
کد خبر: ۳۷۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵ 03 February 2017

 ژائو ویلا بازیکن تیم پرتغالی تراکتورسازی تبریز در سال 91 با شکایت خود از این باشگاه موجب محرومیت این تیم از نقل و انتقالات فصل زمستان شد.

اما به نظر می‌رسید در آن سال کلاهی از سوی سرمربی وقت تیم تراکتورسازی تونی اولیویرا بر سر تراکتورسازان گذاشته شد و وی بازیکن که فاقد گواهی سلامت پزشکی بوده است را جذب تیم تراکتورسازی کرده و اصرار به سلامتی وی داشت.

فارس در تبریز در آن روزها مصاحبه‌ای با مدیر روابط عمومی بیمارستان محلاتی کرد که نشان می‌داد که این بازیکنان مشکل قلبی داشته و در تست‌های پزشکی قبول نشده است.

اما مدیران وقت باشگاه تراکتورسازی به هر نحوی که بود موفق شدند که کارت بازی ویلا را آماده کنند.

متن مصاحبه مدیر روابط عمومی بیمارستان محلاتی تبریز که در تاریخ 12 مرداد 1391 با تیتر «بازیکن پرتغالی مورد تایید پزشکی قرار نگرفت»  به این شرح است:

مدیر روابط عمومی بیمارستان شهید محلاتی تبریز گفت: بازیکن پرتغالی تراکتورسازی در بیمارستان محلاتی تبریز بعد از معاینه پزشکی مورد تایید قرار نگرفته است.

محمد حسین‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: این بازیکن دارای مشکلات جسمانی بوده و تأییدیه پزشکی وی برای حضور در میادین ورزشی از بیمارستان شهید محلاتی صادر نشده و اگر این بازیکن توانسته تأییدیه پزشکی دریافت کند، متعلق به این بیمارستان نیست.

روز اول مرداد در سایت باشگاه تراکتورسازی آمده بود بعد از تأیید کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ژائو ویلا به تمرینات سرخپوشان تراکتور بازگشت.

این بازیکن پرتغالی تراکتور که برابر بررسی‌های پزشکی با مشکل روبه‌رو بود با درخواست باشگاه و تلاش‌های به عمل آمده، مجدداً توانست تأییدیه پزشکی لازم را دریافت کند.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز نیز در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل سایپا عنوان کرده بود که ژائو ویلا سال گذشته در لیگ پرتغال بازی کرده و مشکل خاصی ندارد.

مدیر روابط عمومی بیمارستان شهید محلاتی در مورد این ادعای تونی اظهار کرد: شاید این بازیکن سال گذشته این مشکل را نداشته و در اثر برخورد ورزشی و عدم تشخیص به موقع  با این مشکل مواجه شده است.

ژائو ویلا نخستین بازیکن جدید تیم تراکتورسازی بود که قراردادش را با  این تیم ثبت کرد، اما به دلیل مشکلات پزشکی نزدیک به یک ماه از تمرینات تیم تراکتورسازی به دور بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :