رئیس اداره جمعیت هلال‌احمر آمل از توزیع ۲ هزار فقره اقلام رفاهی و غذایی به گرفتارشدگان محور هراز خبر داد.
کد خبر: ۳۷۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴ 03 February 2017
جمشید نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آمل با بیان اینکه در پی سامانه بارش برف در اوایل روز پنج شنبه 14 بهمن تا صبح روز جمعه نیروهای آماده‌باش قرار گرفت، اظهار داشت: این بارش و کولاک از منطقه پلور و امام‌زاده هاشم(ع) سبب کندی تردد و بهمراه آن گرفتارشدن مسافران و خودرو ها از گردنه امام‌زاده هاشم تا منظریه پلور شد.
 
وی با اشاره به اینکه نیروهای عملیاتی حاضر در محور هراز اعم از تیم‌های هلال‌احمر پلور، رینه، گزنک، کهرود و تیم پشتیبانی از آمل به سرعت وارد منطقه شدند، ادامه داد: این نیروها با تمام قوا با بستن زنجیر چرخ یا رهاسازی خودروها و یا انتقال مسافرین به راهدارخانه پلور و تخلیه کامل منطقه به عملیات خاتمه دادند.
 
نیکزاد با اعلام اینکه در این برف و کولاک 250 دستگاه خودرو در محور هراز گرفتار برف شدند، گفت: با تلاش نیروهای امدادی 100 خودرو رهاسازی شدند و به تعداد یکصد خودرو زنجیر چرخ بسته شد.
 
رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل با بیان اینکه در این عملیات 10 نفر نجاتگر به همراه 30 داوطلب با 10 دستگاه خودرو به گرفتارشدگان محور مساعدت کردند، عنوان کرد: با کمک نیروهای امدادی حدود 2 هزار اقلام پتو، قوطی کنسرو، نان و بطری آب‌معدنی بین مسافران توزیع شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار