در اثر 2 فقره سانحه رانندگی که دوشنبه شب و روز سه شنبه در مسیر قصرشیرین به سرپل ذهاب رخ داد، پنج تن کشته و پنج تن دیگر نیز مصدوم شدند.
کد خبر: ۳۷۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 07 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،رییس پلیس سرپل ذهاب از برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه خودروی سواری روآ در روز جاری خبر داد و گفت: در این حادثه رانندگی چهار تن کشته و سه تن دیگر مصدوم شدند.
سرهنگ محمدرضا یاری با بیان این که یکی از مصدومان این حادثه به علت شدت جراحت وارده در حال انتقال به بیمارستان شهدای سرپل ذهاب فوت کرد، اظهارداشت: این سانحه رانندگی ساعت 12 ظهر امروز در حوالی پاسگاه قره بلاغ مسیر سرپل ذهاب به قصرشیرین به وقوع پیوست.
وی اظهار کرد: بلافاصله پس از وقوع این تصادف رانندگی، نیروهای امدادی و ماموران انتظامی در محل حادثه حضور یافتند و علاوه بر بازگشایی مسیر، نسبت به انتقال اجساد و مصدومان به بیمارستان شهدای سرپل ذهاب اقدام کردند.
فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: علت این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.
وی از رانندگان وسائط نقلیه خواست با پرهیز از هرگونه عجله و شتاب و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفری امن و ایمن را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند. 
سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه داری 310 کیلومتر راه اصلی و فرعی است.
***
رییس پلس قصرشیرین نیز از برخورد یک دستگاه خودروی سواری پیکان با یک دستگاه خودروی وانت نیسان دوشنبه شب در پنج کیلومتری جاده قصرشیرین به سرپل ذهاب خبر داد و گفت: این سانحه رانندگی یک کشته و 2 مصدوم برجای گذاشت‌.
سرهنگ عنایت فلاحی گفت: این سانحه رانندگی ساعت 21 و 30 دقیقه دوشنبه شب در پنج کیلومتری جاده قصرشیرین به سرپل ذهاب به وقوع پیوست که در جریان آن راننده پیکان در دم کشته شد و سرنشین و راننده وانت نیسان نیز به شدت مجروح شدند.
وی اظهارداشت: با حضور عوامل امدادی ، مجروحان این تصادف رانندگی به بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) منتقل شدند.
وی گفت: علت این سانحه رانندگی توسط کارشناسان در دست بررسی است.
یکشنبه 16 بهمن نیز در یک فقره تصادف دیگر که بین یکدستگاه خودروی سواری پراید با یکدستگاه خودروی سواری پژو
در مسیر قصرشیرین به سرپل ذهاب رخ داد ، یک تن کشته و یک تن دیگر مجروح شد.
جاده قصرشیرین به سرپل ذهاب یکی از محورهای پرخطر است که سالیانه تعدادی رانندگان وسائط نقلیه به علت رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی در اثر تصادف های شدید، جان خود را از دست می دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار