مراسم افتتاحیه مسابقات وزنه برداری بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی و با عنوان نکوداشت حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز شامگاه سه شنبه در اهواز برگزار شد
کد خبر: ۳۷۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 08 February 2017
 مراسم افتتاحیه مسابقات وزنه برداری بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی و با عنوان نکوداشت حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز شامگاه سه شنبه در اهواز برگزار شد. 

دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در این مراسم گفت: برگزاری این مسابقات تاثیر زیادی در اشاعه فرهنگ ورزش همگانی و ارتقای سلامت عمومی دارد و موجب ایجاد رغبت و جذب جوانان به ورزش میشود. 

استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد این دوره از مسابقات در سطح خوبی برگزار شود و در آینده شاهد برگزاری مسابقات ورزشی بیشتری در استان باشیم. 

شریعتی با اشاره به عنوان این دوره از مسابقات که ویژه نکوداشت حضرت آیت الله موسوی جزایری است گفت: این اقدام در نامگذاری این دوره از مسابقات در واقع تقدیر و تشکر از کسانی است که زندگی خود را در راه خدمت به اسلام و مسلمین و استان قرار دادند و از هیچ کوششی برای ارتقا و اعتلای استان فروگذار نکردند که این آئین نکوداشت قدردانی از سال های متمادی تلاش های حضرت آیت الله جزایری است و خدمات ایشان به مردم استان بر کسی پوشیده نیست. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار