این سامانه سبب بارش شدید باران در مناطق مستعد بارش برف، رگبار و رعد و برق، وزش باد قابل ملاحظه و کاهش دید افقی خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 09 February 2017
 هواشناسی نوید بارش های خوبی را برای استان کهگیلویه و بویراحمد می دهد. آنگونه که کارشناسان هواشناسی اعلام کرده اند سامانه ای بارشی از روز یک شنبه استان کهگیلویه و بویراحمد را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.
فردا جمعه جاده های استان لغزنده است
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فردا جمعه 1395/11/22‌ بارش برف و لغزندگی جاده‌های کوهستانی و احتمال سقوط بهمن در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل‌، شرق تهران‌، سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و بارش برف و لغزندگی جاده‌ها در استان‌های کهگیلویه و بویر احمد‌ و شمال چهار محال و بختیاری پیش‌بینی می‌شود از این رو توصیه می‌شود اقدامات و ‌تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت‌های احتمالی در نظر گرفته شود‌.
 فرمانده پلیس راه کهگیلویه وبویر احمد هم در این زمینه هشدار داد و گفت: به علت بارش باران پراکنده در برخی مناطق و لغزندگی جاده های کهگیلویه وبویراحمد ، محورهای استان بویژه مناطق کوهستانی، این محورها  لغزنده است و رفت و آمد کندتر از روزهای آفتابی صورت می گیرد.
سرهنگ سیاهپور به رانندگانی که قصد عبور از مناطق مختلف استان را دارند توصیه کرد با پیش بینی تمهیدات لازم از جمله زنجیر چرخ، با توجه به لغزندگی این محورها و کاهش میدان دید، با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
هفته ی آینده سامانه ای بارشی در استان 
ولی بهره مند به ایلنا در یاسوج گفت: بررسی آخرین مدل های پیش یابی هواشناسی از ورود سامانه فعال بارشی از روز یکشنبه مورخ 95/11/24 به جو استان خبر می دهد.
وی گفت: این سامانه سبب بارش شدید باران در مناطق مستعد بارش برف، رگبار و رعد و برق، وزش باد قابل ملاحظه و کاهش دید افقی خواهد شد.بهره مند، عمده فعالیت این سامانه را از اواخر وقت یکشنبه و روز دوشنبه هفته آینده عنوان کرد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار