مدیر‌عامل شرکت گاز کرمانشاه:
مدیر‌عامل شرکت گاز استان کرمانشاه از برخورداری 787 روستا در سطح این استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و گفت: گازرسانی به 248 روستای استان کرمانشاه از ابتدای امسال تا‌کنون انجام شده است.
کد خبر: ۳۷۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 11 February 2017
سیروس شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: 99 درصد از جمعیت شهری و 54 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
 وی با بیان اینکه در ایام مبارک دهه فجر بیش از هفت هزار خانوار ساکن روستا‌های استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند، گفت: برای گازرسانی به 150 روستای استان در این ایام در حدود 360 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
مدیر‌عامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تا‌کنون 248 روستا از نعمت گاز برخوردار شده‌اند، ادامه داد: در مجموع 787 روستا در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند که این تعداد رکورد بسیار مناسبی در کشور است.
وی با بیان اینکه عملیات گاز‌رسانی به 428 روستا در حال انجام است، ادامه داد: بدین صورت تا نیمه نخست سال آینده، 71 درصد از جمعیت روستا‌ها از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.
این مسؤول با اشاره به برودت هوا در روزهای آینده، اضافه کرد: رعایت الگوی بهینه مصرف گاز در این روزها می‌تواند شعله‌های گاز در منازل را همچنان روشن نگه دارد.
شهبازی دمای رفاه گاز را 18 تا 21 درجه عنوان کرد و ادامه داد: مشترکان با کاهش یک درجه دما می‌توانند پنج تا هفت درصد صرفه‌جویی در مصرف گاز داشته باشند.
مدیر‌عامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به احتمال یخ‌زدگی رگولاتور و کنتورگاز، تصریح کرد: مشترکان در صورت قطعی گاز با 194 تماس بگیرند و از دست‌کاری تاسیسات جدا خودداری می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار