معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی استان اردبیل از پرداخت بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره بانکی به فعالان صنایع دستی این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 21 May 2015

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا دباغ عبداللهی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از کارگاه های صنایه دستی اردبیل به خبرنگار مهر گفت: این تسهیلات بانکی کم بهره طی سال گذشته به این بخش پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه از این رقم شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از طریق صندوق مهر امام رضا (ع) پرداخت شده است، یادآور شد: تسهیلات پرداخت شده از این طریق با بهره چهار درصدی به فعالان و تولیدکنندگان صنایع دستی استان تعلق گرفته است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی استان ادامه داد: بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز از سوی صندوق توسعه تعاون به حوزه مشاغل خانگی مرتبط با صنایع دستی اختصاص یافته است.

وی به پرداخت چهار میلیارد ریال تسهیلات دیگر از محل منابع داخلی بانکها اشاره کرد و بیان داشت: حمایتهای صورت گرفته در این بخش نیز با تسهیلات کم بهره صورت گرفته است.

دباغ عبداللهی این تسهیلات را در راستای حمایت از تولیدکنندگان حوزه صنایع دستی دانست و عنوان کرد: در صورتی که بخش خصوصی سرمایه گذاری لازم را در حوزه صنایع دستی صورت دهد، دولت از این سرمایه گذاریها حمایت خواهد کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار