ابراهیم شهریای در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه گفت:در پی بارشهای اخیر در شهرستان پاوه بارش باران تا به امروز از مرز ۷۰ میلیمتر گذشت.
کد خبر: ۳۷۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ 16 February 2017

ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در پی سامانه بارشی آمار بارش اخیر در شهر پاوه تا کنون از مرز ۷۰ میلیمتر و آمار تجمعی به ۳۸۰ میلیمتر رسیده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه تصریح کرد:محورهای گردنه شمشی و هامنو و کل گویژ در حال حاضر کولاک شدید برف دارد که به محض فروکش نمودن کولاک راههای ارتباطی به روستاهای دزآور و هانی گرمله بازگشایی میشوند.
وی خاطر نشان کرد:ارتفاع برف اخیر در سه راهی شهداء بیش از ۱۵۰ سانتیمتر و در گردنه سریاس حدود ۴۰ سانتیمتر رسیده است.که این بارشها عمدتا در شهر پاوه به صورت باران مشاهده شده و پیش بینی می شود بارش اصلی برف را طی امشب در شهرستان داشته باشیم.
شهریاری اعلام کرد:عوامل راهداری با تمام توان و امکانات در حال بازگشایی و نمکپاشی محورهای مواصلاتی شهرستان هستند.و از شهروندان درخواست کرد از ترددهای غیرضروری پرهیز کنن
به گفته این مسئول:در مجور پاوه به باینگان در پی بارشهای اخیر دچار ریزش کوه بودیم که پس از حضور عوامل راهداری این مسیر پاکسازی و باز شد.
گفتگو از صهیب زربان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار