فرمانده سپاه اصفهان:
تابناک: فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: فتح خرمشهر نمادی از قدرت وحدت بین نیروهای مسلح ایران اسلامی است.
کد خبر: ۳۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹ 23 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اصفهان اظهار داشت: ایام شعبان مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر، ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و ولادت امام سجاد (ع) و روز آزادگان است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح استان اصفهان در کنار دیگر نیروهای مسلح کشور سبب حماسه بیت المقدس شدند، افزود: ارتش، منطقه هوایی شهید بابایی، هوانیروز، گروه توپخانه‌های مستقر در استان، لشکر امام حسین (ع)، نجف اشرف و غیره از جمله نقش آفرینان نیروهای مسلح استان در آزادسازی خرمشهر بودند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: این مراسم صبحگاه مشترک در مکانی برگزار شده که سال‌ها پیش محل اعزام داوطلبان به جبهه‌های جنگ بوده است، در حقیقت بایستی این نقش را بیش از پیش برای نسل جوان و مردم تبیین کرد، باید از آن جنگنده‌های منطقه شهید بابایی و پروازهای پایگاه بدر در حین عملیات که رزمندگان را به امیدیه منتقل می‌کردند و از آنجا به پایگاهی در دارخوین منتقل می‌شدند بیشتر سخن گفت.

وی پیرامون آزادسازی خرمشهر خاطرنشان کرد: عبور از رودخانه، رسیدن به مرز، ورود به خاک و محاصره خرمشهر و در آخر محاصره خرمشهر از جمله 4 مرحله برای آزادسازی این شهر بود.

سردار سلیمانی بیان کرد: این مراسمات که به پاسداشت روز سوم خرداد، آزاد سازی خرمشهر، گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا، فداکاری‌های جانبازان و مقاومت آزادگان است در سراسر استان برگزار می‌شود و این گونه مراسم‌ها، نمادی از وحدت نیروهای مسلح استان است.

به گزارش تسنیم، این مراسم با حضور استاندار، حسن کامران و حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، شهردار، دادستان، دیگر مقامات استانی و خانواده‌های معظم شهدا برای گرامیداشت روز پاسدار و جانباز و آزادسازی خرمشهر برگزار شد، در این مراسم پس از اجرای عملیات رزمی کاراته کاران، پرچم ملکوتی اباعبد الله حسین (ع) در میدان صبحگاه برافراشته شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار