مدیرکل اداره ارشاد اصفهان:
تابناک: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه ایران در دوران جنگ تحمیلی از لحاظ امکانات نظامی و فیزیکی در وضعیت بسیار ضعیفی بود، گفت: عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و فتح خرمشهر، تحقق وعده الهی بود.
کد خبر: ۳۸۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 24 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی پیش از ظهر امروز در جشن «حماسه ایثار، مقاومت و پیروزی» در تالار فرشچیان اصفهان، اظهار کرد: بر اساس تعالیم اسلامی، یکی از سنت‌های الهی این است که اگر دین خدا را یاری کنیم، خدا نیز ما را یاری و گام‌های ما را استوار می‌کند.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، گفت: عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و فتح خرمشهر، تحقق وعده الهی بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه ایران در دوران جنگ تحمیلی از لحاظ امکانات نظامی و فیزیکی در وضعیت بسیار ضعیفی بود، بیان کرد: توکل به خدا و پیروی از امام خمینی (ره)، منجر به پیروزی ایران در عملیات بیت‌المقدس شد.

* انقلاب اسلامی ایران، موهبتی الهی بود

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، موهبتی الهی بود که نصیب ملت ایران شد، گفت: در آینده و با گذشت یک قرن از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آیندگان متوجه این نعمت الهی خواهند شد.

ارزانی با اشاره به اینکه ایثارگری، ترجیح دادن دیگری به خود است، افزود: مردم ایران در دوران دفاع مقدس در کارزار جنگ سخت به ایثارگری پرداختند.

وی با اشاره به اینکه امروز هم در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی با دشمن به سر می‌بریم، تصریح کرد: وظیفه ما این است که در این عرصه نیز در مقابل دشمن به جهاد بپردازیم.

* همدلی مردم و مسئولان؛ راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در سال‌های دفاع مقدس، مردم و مسئولان با همدلی در کنار همدیگر موفق به مقابله با دشمن شدند، گفت: تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، همدلی مردم و مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه باید در مقابل دشمن، جبهه واحد اسلامی و انقلابی تشکیل دهیم، عنوان کرد: طبیعی است که در این جبهه، افراد مختلف دارای یک اعتقاد، سلیقه‌های مختلفی داشته باشند.

ارزانی تأکید کرد: همه باید به این نتیجه برسیم که در یک جبهه قرار داریم و هدف واحدی داریم و از همین رو، قدرت تحمل سلایق مختلف را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اصفهان از استان‌های پیشتاز کشور در عرصه فرهنگی و دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی است، گفت: تقدیم 23 هزار شهید در دوران دفاع مقدس، گواه این امر است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار