دکتر احمد نصرتی:
با دعوت مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان، رابط سامد مدیریت درمان در مرکز سامد حضور یافت.
کد خبر: ۳۸۶۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ 01 March 2017
با دعوت مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان، رابط سامد مدیریت درمان در مرکز سامد حضور یافت.

در این برنامه آموزشی که با هدف ارتقای سطح پاسخگویی به هم استانیهای عزیز و آشنایی رابطین سامد با فرایند سامانه مذکور برگزار شد ، بهمن توماج رئیس وکارشناس ارشد اداری مدیریت درمان گلستان حاضر و نسبت به فرایندهای جاری این حوزه اطلاعات کافی را کسب نمود.

سامد که همان سامانه ارتباط ملت و دولت است مجرایی است جهت انتقال شکایات، درخواستها، پیشنهادها و انتقادها و با توجه به ضرورت استقرار دولت الکترونیک و فاصله گرفتن از شیوه های سنتی ارتباط، این روش یکی از کارامد ترین روشها بوده که طی سالهای گذشته همواره با انعکاس مطالب و دریافت پاسخ، ارتباط ملت و دولت برقرار بوده است.

دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان با استقبال از سیستم های کنترلی ونظارتی، آنها را یاریگر سازمانها درارائه هرچه بهتر خدمات برشمرد و از خدمات سازمانهای بازرسی و نظارتی که درحکم چشمان بیدار وگوشهای شنوای نظام هستند تقدیر و تشکر کرد.

وی پاسخگویی را وظیفه مسئولین دانست و اختصاص وقت و زمان ویژه به پاسخگویی را امری عادی برشمرد و تاکید کرد که مطالبات مخاطبین هر سازمان باید شنیده شود و در برنامه ریزیها لحاظ شود تا بتوانیم به رضایت مطلوب درسطح مخاطبین دست یابیم.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار