کد خبر: ۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹ 09 February 2015
همزمان بانهمین روز دهه مبارک فجر 5 طرح صنعتی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز به بهره برداری رسید .
در این مراسم که امروز با حضور مهندس تاجگردون معاون برنامه ریزی استان استانداری فارس ، دکتر جعفرقادری و دکتر ضرغام صادقی نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس و رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت وبرخی از مسئولان برگزار شد 5 واحد صنعتی فعالیت خود را آغاز کردند.
واحد صنعتی طراحی و تولید ابزار دقیق و تجهیزات منحصر به فرد صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، نخستین واحد صنعتی تولید پروفیل UPVC استان فارس , فاز توسعه بزرگترین و مجهزترین واحد صنعتی تولید انواع شیشه های دوجداره و سکوریت درجنوب کشور - واحد صنعتی تولید غذاهای آماده و واحد صنعتی بسته بندی حبوبات 5 طرحی بودند که بهره برداری از آن ها آغاز شد.
برای اجرای این طرح ها در مجموع 140 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته و با بهره برداری از آنها زمینه اشتغال 100 نفر فراهم شده است .
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در حاشیه این مراسم گفت: دهه فجر امسال در مجموع 17 طرح صنعتی و عمرانی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به بهره برداری رسید که 10 طرح مربوط به واحدهای صنعتی است
علی صداقت پور با اشاره به این که از این تعداد 8 طرح عمرانی و زیرساختی است گفت که برای اجرای این طرحها حدود 36 میلیارد ریال هزینه شده است .
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس افزود : این طرح ها در بخش های خط انتقال آب و برق , گازرسانی , زیرسازی و آسفالت و جدول گذاری در شهرک های صنعتی اجرا شده است .
وی اضافه کرد علاوه بر ایجاد طرحهایی که در دهه فجر افتتاح شدند در راستای توسعه زیرساخت ها در شهرک های صنعتی از ابتدای امسال نیز 74 طرح عمرانی و زیربنایی در شهرک ها و نواحی صنعتی فارس با اعتباری افزون بر 83 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار