با دستور امیر پوردستان:
تابناک: با دستور امیر پوردستان فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، عملیات رزمایش بیت‌المقدس ۲۷ با رمز "یا علی‌ابن‌ابی‌طالب" آغاز شد.
کد خبر: ۳۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 25 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، دقایقی پیش با دستور امیر پوردستان فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، عملیات رزمایش بیت‌المقدس 27 با رمز "یا علی‌ابن‌ابی‌طالب" آغاز شد.

مرحله نهائی رزمایش عملیات «بیت المقدس 27» در منطقه عمومی نصرآباد با حضور یگان های پیاده، مکانیزه، توپخانه، یگان های ویژه و نیروی مخصوص، هوانیروز و جنگنده های نیروی هوائی ارتش آغاز شد.

در این مرحله از رزمایش با تک هوائی دشمن فرضی آغاز شد و یگان های مکانیزه با پشتیبانی آتش بالگردهای هوانیروز و توپخانه نیروی زمینی ارتش با اجرای تاکتیک های مناسب و تامین شده تلاش دشمن فرضی را برای تجاوز خنثی و منهدم کرد.

عملیاتی کردن تجهیزات و سلاح های پرتوان عرصه صنعت دفاعی کشور و نیروی زمینی ارتش طراحی و تولید شده است را به نمایش می گذارند.

مرحله نهائی رزمایش بین المقدس 27 با حضور تمامی دسته های نیروی زمینی ارتش و استفاده از تجهیزات و سلاح هائی که تاکنون رونمائی شده است از قبیل سلاح تک تیرانداز شاهر، تانک های بهینه سازی شده اسکرپین، تیربارهای شش لول اخگر برگزار شد.

هم چنین در این مرحله میزان آمادگی تمامی یگان های پیاده نیز به نمایش گذاشته می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار