دستگیری فردی که با یک پژو مقداری لباس قاچاق آورده بود خبری است که چند روز مدام در خبرگزاری ها تکرار می شود و طوری وانمود می شود که انگار یک باند مافیایی بزرگ قاچاق را گرفته اند.این در حالیست که نماینده سابق مجلس از ورود روزی 137 کانتینر قاچاق از مرز ترکیه داد.
کد خبر: ۳۹۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸ 07 March 2017
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی فارس گفت: خودروی پژو حامل لباس های قاچاق که در سطح شهر شیراز در حال تردد بود توسط ماموران انتظامی توقیف شد.
 
به گزارش تابناک فارس:مبشری افزود: راننده خودرو اعتراف کرد محموله را از بندر گناوه خریداری و قصد فروش آن ها را در شیراز داشته که توسط مامورین بازداشت شده است.وی بیان کرد: متهم به ضبط کالا و پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 
این خبری است که چند روز مدام در خبرگزاری ها تکرار می شود و طوری وانمود می شود که انگار یک باند مافیایی بزرگ قاچاق را گرفته اند.
 
درست است که کار این شهروند حتما اشتباه است اما یک محموله لباسی که در یک خودرو پژو جا داده شده است واقعا چقدر از حجم قاچاق کشور را در بر می گیرد؟
 
مگر نه اینکه رهبر انقلاب هم فرمودند به جای چند کولبر بروید سراغ اصل کاری ها و کانتینرها؟
حالا چه شده که یک پژو حاوی تعدادی لباس قاچاق آنقدر مهم شده است و اما خبری از قاچاق های چند میلیارد دلاری در تیتر خبرگزاری ها و جراید نیست؟
 
دیروز هم نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که در لامرد سخنرانی می کرد گفت:روزانه 137 کانتینر  قاچاق از ترکیه وارد کشور می‌شود چرا برخوردی با قاچاق نمی‌شود، مگر مسئولان نمی‌دانند که قاچاق وارد کشور می‌شود؟
 
 واقعا چه اتفاقی دارد می افتد؟؟؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار