مدیرکل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری:
عبدالرضا چراغعلی در جلسه‎ای که در آستانه سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، بزرگداشت مقام مادر و وفات حضرت ام البنین سالروز تکریم از مادران شهدا در استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: توجه به پدران وماداران شهدا یکی از مهم ترین ارزشهای انقلاب اسلامی می باشد.
کد خبر: ۳۹۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 09 March 2017
 عبدالرضا چراغعلی در جلسه‎ای که در آستانه سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، بزرگداشت مقام مادر و  وفات حضرت ام البنین سالروز تکریم از مادران شهدا در استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: توجه به پدران وماداران شهدا یکی از مهم ترین ارزشهای انقلاب اسلامی می باشد.

 وی با ا شاره طرح دیدار همزمان از یک‎هزار و 727 مادر شهید که در قید حیات هستند افزود : این طرح باهدف یاد آوری وتوجه دوباره به مادران گرانقدر شهدا  به طور همزمان روز دوشنبه 23 اسفندماه جاری انجام می‎شود که این حرکت ارزشمند مورد استقبال مسئولان دستگاه‎های اجرایی استان قرار گرفت.

وی گفت: قرار است یک حرکت یکپارچه و همزمان را در تکریم از مادران شهدا برگزار کنیم حرکتی کاملا ابتکاری از استان گلستان است و چنین حرکتی تاکنون در سطح کشور انجام نشده بود ما مفتخر هستیم این حرکت ارزشی و فرهنگی را در بزرگداشت مقام مادران شهدا برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه حدود 570 مادر شهید در شهرستان گرگان سکونت دارند، ابراز کرد: تعداد مادران شهید در مرکز استان در مقایسه با سایر نقاط استان بیشتر است مدیران و معاونان دستگاه‎های اجرایی در ملاقات با مادران شهید حتما پیشگام باشند.

وی از دستگاه‎های اجرایی استان خواست تا این ملاقات‎ها را مستندسازی کنند تا در آرشیو خدمات فرهنگی استان ماندگار شود و اثری فاخر در کارنامه کاری باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار