این بازیکن تیم ملی با بیان اینکه از ناحیه رباط صلیبی دچار مشکل شده است افزود: این مصدومیت در حالی اتفاق افتاد که قرار بود به اردوی تیم ملی دعوت شوم.
کد خبر: ۳۹۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 10 March 2017
بازیکنان هم استانی توانستند در چندین میدان بزرگ حائز رتبه‌های برتر شوند به گونه‌ای که تیم فوتسال دانش‌آموزان دختر استان قهرمان فوتسال کشور شد.

اکثر بازیکنان این استان که توانسته‌اند به اردوهای تیم ملی راه یابند دخترانی هستند که از روستاها رشد کرده‌اند و به این مرحله رسیده‌اند که اکنون حتی بهترین بازیکن غرب آسیا از این استان معرفی می‌شود.

برای نخستین بار و به همت افراد دلسوزی چون مهناز آشتیانی همایشی برای تجلیل از این بازیکنان برگزار شد که در نوع خود بی‌نظیر بود.

در حاشیه این همایش که در محل خانه هندبال در مجموعه ورزشی دولت‌آباد یاسوج برگزار شد بیش از هر چیز مصدومیت فهیمه ارزانی بازیکن ملی‌پوش هم استانی نمود پیدا می‌کرد.

این بازیکن تیم ملی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه از ناحیه رباط صلیبی دچار مشکل شده است افزود: این مصدومیت در حالی اتفاق افتاد که قرار بود به اردوی تیم ملی دعوت شوم.

ارزانی که با پای لنگان در این همایش حضور پیدا کرده بود، افزود: به دنبال مداوای پای خود هستم تا هر چه زودتر به میادین برگردم.

اکنون از مسؤولان استانی انتظار می‌رود که این بازیکن خوب و ارزنده تیم ملی را تنها نگذارند و برای مراحل درمان وی مساعدت لازم را داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار