رفته رفته با نزدیک شدن به فصل تابستان دوستداران سریال‌های تلویزیونی خود را آماده آغاز فصل جدید سریال Game Of Thrones می‌کنند.
کد خبر: ۳۹۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 11 March 2017

به گزارش تابناک : چندی قبل «لیام کانینگهام» (Liam Cunningham) (بازیگر نقش سر داوس سیورث) بیان کرده بود فصل هفتم این مجموعه تقریبا سه ماه دیرتر از زمان همیشگی‌اش به روی آنتن خواهد رفت. در نهایت امر، روز گذشته شبکه کانادایی HBO تاریخ پخش فصل هفتم Game Of Thrones را مشخص کرد.

 

فیلمبرداری این فصل به دنبال فرا رسیدن زمستان بزرگ باید چند ماه دیرتر از فصل‌های گذشته انجام می‌گرفت و به همین دلیل پخش فصل هفتم در اواخر تیر ماه و در ۷ قسمت از شبکه HBO آغاز خواهد شد. تاریخ پخش قسمت نخست ۲۵ تیر ۱۳۹۶ اعلام شده است.

 

پایان‌بندی فصل ششم سریال Game Of Thrones همانند قسمت‌های انتهایی فصل‌های گذشته هیجان و لذت بی‌انتهایی برای هواداران دنیای «نغمه آتش و یخ» به ارمغان آورد، با این تفاوت که در انتهای فصل ششم اتفاقات بسیار مهمی رخ داد و پس از شصت قسمت شعار شمالی‌ها به ثمر نشست و زمستان بزرگ از راه رسید. بر اساس مصاحبه‌هایی که تهیه‌کنندگان این مجموعه انجام داده‌اند سریال Game Of Thrones با ۱۵ قسمت دیگر در قالب ۲ فصل به کار خود پایان خواهد داد.

 

نخستین پوستر رسمی فصل هفتم سریال Game Of Thrones نیز روز گذشته منتشر شد که در پایین می‌توانید آن را ملاحضه نمایید.

 


منبع : آسیا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار