ورزش البرز همچنان گرفتار بی‌مهری مسئولان است
افرادی که در دیدار مدیران ورزشی البرز با کیمیا علیزاده نخستین بانوی مدال آور تکواندو ایران در مسابقات جهانی حضور داشتند، تجلیل از وی را غریبانه توصیف کردند.
کد خبر: ۳۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 26 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: استان البرز دارای ورزشکاران مستعد بسیاری است که تعداد زیادی از آنها در رده‌های مختلف تیم‌های ملی برای کشورمان افتخار آفرینی کرده و می‌کنند.
به عنوان نمونه در رقابت‌های بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان که چندی پیش به میزبانی روسیه برگزار شد، نماینده استان البرز مهدی خدابخشی تکواندوکار وزن 80- با اقتدار بر حریفان غلبه و خوشرنگترین مدال این رقابتها را از آن خود کرد و در سکوی نخست قرار گرفت.
همچنین كيميا عليزاده تكواندوكار شایسته و خوش نام استان البرز در وزن 57 – عملکرد خوبی داشت و توانست نخستین مدال برنز رقابت‌هاي قهرماني جهان در تاريخ تكواندوي بانوان ايران را کسب کرده و نام خود را در تاریخ تکواندو کشورمان ثبت کند.
نمایندگان استان البرز در تیم ملی تکواندو طی سال‌های اخیر عملکرد بسیار خوب و چشمگیری داشته و حتی موفق به کسب مدال‌های المپیک نیز شده‌اند.
حضور این ورزشکاران به عنوان یک ظرفیت ارزشمند برای استان البرز به شمار می‌آید. حال این پرسش مطرح می‌شود که آیا مدیران البرز به خوبی از این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای پیشرفت استان استفاده می‌کنند؟
متاسفانه به نظر می‌رسد که غفلت‌های زیادی در این زمینه داریم. به عنوان نمونه پس از بازگشت کیمیا علیزاده و مهدی خدابخشی، هیچ یک از مسئولان ارشد استان البرز به ویژه استانداری، از آنها تجلیل نکرده‌اند.
تنها روز گذشته مدیر کل و جمعی از مسئولان ورزش استان با حضور در منزل کیمیا علیزاده از این قهرمان البرزی و اولین مدال آور تاریخ تکواندوی بانوان ایران در مسابقات جهانی، تجلیل کردند.
در این دیدار تنها رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان، افشاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج، محمد نوذری، زهرا افتخاری، وحیدعبدالهی و فرهاد اصلانی از هیئت تکواندوی استان البرز حضور داشتند و جای خالی مدیران ارشد به ویژه سید حمید طهایی استاندار البرز به شدت احساس می‌شد.
به همین دلیل افرادی که در دیدار مدیران ورزشی البرز با کیمیا علیزاده حضور داشتند، تجلیل از وی را غریبانه توصیف کردند.
چنین رویکردی، انتقاد رسانه‌های البرز در روزهای گذشته را به دنبال داشته است. از همین رو برخی خبرنگاران در گفتگو با مدیر کل ورزش و جوانان البرز گلایه‌هایی را مطرح کرده‌اند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در پاسخ گفته است: کسب مدال توسط ورزشکاران البرزی برای ما از ارزش بالایی برخوردار است و هیچ وقت برای مسئولان تکراری نخواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار